Alstom, Gülermak-Nurol Ortak Girişimi ile birlikte 13 kilometre uzunluğundaki ÜAG Metro hattının tam otomatik ve sürücüsüz olarak işletilmesini sağlayacak. Marmaray, Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy-Sancaktepe ve Kadıköy-Kartal-Kaynarca Metro hatlarını birbirine bağlayacak olan hat, en yüksek güvenlik önlemlerine sahip sistemlerden oluşacak olup, toplamda 11 istasyon ile inşaa edilecek. 

Ayrıca, CityFlo650 çözümünün kurulumu bakım maliyetini azaltacak ve hattın Dudullu-Bostancı Metro Hattı sinyalizasyon sistemi ile tam uyumlu ve ortak işlerlik özelliğine sahip olmasını sağlayacak.

Alstom Türkiye Genel Müdürü olan Volkan Karakılınç, konuyla ilgili olarak: "İstanbul'da son 3 ay içerisinde 2. büyük sinyalizasyon projemize imza atmaktan çok mutluyuz. Sürdürülebilir ve yenilikçi mobilitenin öncüsü olarak, son teknoloji çözümlerimiz ile İstanbul'un raylı sistem ağını ileri seviyeye taşımaya devam etmeyi taahhüt ediyoruz” şeklinde konuştu. 

Bu sözleşme ile Alstom'un Türkiye'de son 3 ay içerisinde üstlendiği sinyalizasyon projesi sayısını üçe çıkartmış oldu. Alstom halen, İstanbul Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli (ÇSS) hattı ve Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli (BBYO) hattının sinyalizasyon çalışmalarını sürdürüyor.

Alstom, 60 senden fazla bir süredir Türkiye'de raylı araçlar, metrolar ve tramvaylar için anahtar teslim geçiş sistemleri sağlamak amacıyla sinyalizasyon ve tren kontrol teknolojisi alanında lider sağlayıcı olarak faaliyet gösteriyor. İstanbul ofisi, Alstom'un Dijital ve Entegre Sistemler uzmanlığı için bölgesel merkez görevi görmenin yanı sıra tüm bölgeye proje yönetimi, mühendislik, satın alma, eğitim ve bakım hizmetleri sunuyor.

ROBOTLU TEZGAH BESLEMEYLE YÜZDE 25 VERİMLİLİK ARTIŞI SAĞLIYOR ROBOTLU TEZGAH BESLEMEYLE YÜZDE 25 VERİMLİLİK ARTIŞI SAĞLIYOR