Bakıyorum da dijital pazarlama adı altında ağzını doldura doldura o kadar çok tavsiyeler yapılıyor ki, dersiniz her çözüm her markanın işine yarayacak.

Önce müşteri hedef kitlesini net bir şekilde tanımlasak mı acaba? Ulaşmak istediğiniz alan, şahıslar mı, şirketler mi?  

Şahıslar ise tamam, en önemli mecra dijital. Peki ya müşteri hedef kitleniz şirketlerse ne olacak?

Düz mantıkla; ''Şirketlerin içindekiler de insan değil mi, onlar da çoğunlukla online değil mi? gibi düşünülüyor ya… 

İşte o iş öyle değil!

Biz yıllardır, B2B markalarımız için öncelikli olarak potansiyel müşteri datası toplamak için kullanıyoruz, dijital pazarlamayı. 

Hatta net bir oran vereyim; Yüzde 78 çöp oluyor! Yüzde 22 doğru hedefleme için de, birim erişim maliyetini kabul edilebilir oranda tutmak için, iğnenin deliğinden geçiyoruz adeta.

Dijital pazarlamayı anlatırken, konuyu; B2B ile B2C olarak ayrı ayrı ele alalım lütfen.

''Yok, ben B2B için de bundan daha iyisini yaparım'' diyen varsa buyursun, birlikte yürütelim bir kampanyayı. 

Pazarlama bütçesi benden.