Toyota, Türkiye'ye hibriti anlatıyor!

Toyota, "Hybrid Talks" ile Türkiye’ye hibriti anlatıyor. Projenin, hibriti kartopu gibi büyütmesi bekleniyor.

Toyota, Türkiye'ye hibriti anlatıyor!
ST Endüstri  Radyo

Toyota, "Hybrid Talks" ile Türkiye’de, firmalara, üniversitelere hibrit teknolojisini ilk ağızdan anlatıp, bu araçlarla test etme imkanını taşıyor.
Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış CEO’su Ali Haydar Bozkurt, yeni Toyota Corolla hibritin, Sakarya’da üretileceğini anımsatarak, “Diğer hibrit versiyonların da, Türkiye’de üretilmesi ile bu alanda satışların kartopu etkisi ile büyüyecektir" dedi.

HYBRID & TOYOTA...

Bilindiği üzere, dünya hibrit teknolojisini, Toyota Prius ile öğrendi. Kara kuşak seviyeli Tokyo’daki fabrikada üretilen, Prius, süreç içerisinde, otomatik park etme, limit üzeri alkollü sürücüyü tespit ettiğinde, aracın hareket etmemesi, tek depo ile en uzun mesafeye giden otomobil rekoru gibi ilklere imza atmıştı.

15 İL, 25 ÜNİVERSİTE, 60 ŞİRKET...

İki yıldan daha az bir sürede, 15 ilde, 25 üniversite ve 60 şirket ziyareti gerçekleştiren Toyota, hibrit teknolojisini tüm detaylarıyla paylaştı. Hybrid Talks, buluşmalarında, katılımcılara, hibrit aracı test etme imkanı da tanındı. Toyota, bu buluşmaları, 2019’da arttırarak diğer illere de taşıyacağını açıkladı. 
Bozkurt, Avrupa’nın hibrit teknolojisine, 17 senede vakıf olduğunu anımsatarak, bugün yollarda 13 milyon hibrit aracın dolaştığını kaydetti. Türkiye’de de bağımsız bir kuruluşun, yaptığı araştırmada, bir sonraki aracını hibrit almak isteyenlerin oranının, son iki yılda yüzde 18’den, neredeyse iki katı bir artışla yüzde 33’e çıktığına işaret etti.

HİBRİT'İN YÜZDE 88'İ TOYOTA

Türk halkının hibrit otomobil alırken, yüzde 88’in üzerinde bir oranla, Toyota’nın seçildiğine dikkat çeken, Bozkurt, tüm satışlar içinde, hibritin yüzde 13 olan payının, 2019’da yüzde 30’un üzerine çıkmasını beklediklerini söyledi.
 

Güncelleme Tarihi: 31 Aralık 2018, 15:40
Robot Yatırımları
YORUM EKLE

Askaynak

ST Endüstri Radyo

Dergiler
Partnerler