Ağır ticari sektöründe gerek mühendislik deneyimi gerekse 60 yıllık mirası ile öne çıkan Ford Trucks, dünya çapında büyümesine Portekiz, İspanya, İtalya ve Belçika’da peş peşe gerçekleştirdiği bayi açılışlarının ardından Lüksemburg pazarı ile devam ediyor.  

YENİ DİSTRİBÜTÖRÜ GTTS OLDU

2019 Uluslararası Yılın Kamyonu (ITOY) ödülünün sahibi olan çekicisi F-MAX başta olmak üzere, Ford Otosan mühendislerinin Eskişehir’de sıfırdan geliştirdiği ürün portfolyosu ve yenilikçi teknolojiler ile uluslararası arenada yoğun talep gören marka, Batı Avrupa yayılım planlarında stratejik öneme sahip Lüksemburg pazarına yeni distribütörü GTTS iş birliği ile girecek.

Global arenadaki büyüme planlarının salgına rağmen devam ettiğini, büyük öneme sahip pazarlarda üst üste açılışlar ile ciddi adımlar attıklarını kaydeden Ford Trucks Genel Müdür Yardımcısı Serhan Turfan, Batı Avrupa'daki hedeflerini de açıkladı.

"BATI AVRUPA'DA GÜÇLÜ BÜYÜME HEDEFİMİZİ SÜRDÜRÜYORUZ"

Covid-19 ile beraber yükselen e-ticaret trendinin, tüm dünyada lojistik ve nakliye ihtiyacını artırdığını aktaran Turfan, "Pandeminin bu etkisine paralel olarak, global çapta özellikle kamyon, çekici talebinde artış devam ediyor. Ağır ticari endüstrisi, 2021’e büyüme ivmesiyle başladı, önümüzdeki dönem bu büyümenin devam edeceğini öngörmekteyiz. Bu rüzgarı da arkamıza alarak, Batı Avrupa’nın tamamına yayılma hedefimize hız kesmeden devam ediyoruz. Geçtiğimiz aylarda Belçika’daki ilk distribütörümüzü atayarak büyümemizi sürdürdük, şimdi de hız kesmeden Lüksemburg’daki bayi yapılanmamızı tamamlıyoruz." dedi.

Sektörde kalite ve hizmet beklentisinin en yüksek olduğu pazarlar arasında yer alan Lüksemburg’da sektörün önde gelen, deneyim sahibi kuruluşlarından GTTS ile iş birliği yapmaktan ötürü duydukları memnuniyeti paylaşan Turfan, ülkenin, markaları açısından önemli fırsatlar barındırdığına inandıklarını ifade ederek "Burada, en verimli taşıma çözümleri sunan modellerimizle yeni müşterilerimize değer yaratmayı hedefliyoruz." şeklinde konuştu.

"SIRADA ALMANYA, FRANSA VE HOLLANDA VAR"

Avrupa'nın firmalarının ana ihracat pazarı olduğunu ve Lüksemburg’un büyüme planlarında kritik bir göreve sahip olduğunun altını çizen Turfan, Batı Avrupa’da kalıcı ve güçlü büyüme için gerekli hazırlıklarını tamamladıklarını, Lüksemburg'dan sonra sıradaki amaçlarının Almanya, Fransa ve Hollanda pazarlarına girmek olduğunu sözlerine ekledi.