Endaş

Kistler: Müşteriyi, satış öncesi desteklerle kazanırsınız

Kistler Türkiye Satış Direktörü Orçun Yıkıcı, müşterinin, karşısında işini bilen bir kişi görmesinin güven duygusunu geliştirdiğini söyledi.

Doğru uygulama için doğru ürün seçimi çok önemli olduğunu, satış öncesi olduğu gibi satış sonrası servisin de, Kistler'in çok önem verdiği bir etap olduğunu söyleyen Orçun Yıkıcı, "Aslında bu, satış öncesi vermiş olduğunuz sözlerin gerçeğe dönüşmesidir" şeklinde konuştu. 

KİSTLER ÜRÜNLERİNİN SEÇİMİNDE HANGİ KRİTERLER ÖNE ÇIKIYOR? 

Kistler çalışma alanlarını segmente ederek belirliyor; ürün müdürleri, satış ve servisçileri bu alanda uzmanlaşmış kişilerdir. Dolayısıyla tüm ürünlerimiz için uygulama bazlı ekibimiz bulunuyor. Birçok başarı ve uygulama hikayesi kayıt altına alınıyor, bir sonraki satış ve servis için bize yol gösteriyor. Uygulamaya özel çalışma alanlarımızı genel 3 bölümde topluyoruz. Bunlar; otomotiv ve araştırma test, endüstriyel proses kontrol ve sensör teknolojisi bölümleridir.

KİSTLER, TÜRKİYE PAZARINA NASIL ULAŞIYOR? 

Kistler çok bilinen bir marka olsa da bizim kendimize özel müşteriye ulaşma satış tekniklerimiz mevcut. Önceki dönemlerde fuarlara çok önem verirken artık dijitalleşme gündemimizde yer alıyor. Bununla beraber müşteri ziyaretleri, vermiş olduğumuz seminerler, kilit müşterilerde Kistler Günleri, müşteriye ve doğru kontaklara ulaşmakta başlıca uyguladığımız yöntemler arasındar. Pazara sunduğumuz yeni ürünler için pazarlama alanımızda e-mail ile bilgilendirme yapıyoruz. Demo ünitelerimizle beraber satışçılarımız müşterileri ziyaret ederek ürün demo sunumu ve eğitimi veriyor.

BAKIM VE SERVİS KONUSUNDA; NE TÜR TEKNİK HİZMET VE DESTEKLER SUNUYORSUNUZ? 

Kistler teknolojik bir firma ve çalışanları, satış personelimiz, müşteriye satış öncesi teknik destek ve ürün seçiminde yardımcı olmakla sorumludur. Doğru uygulama için doğru ürün seçimi çok önemli. Müşterinin memnuniyetini, sunduğunuz satış öncesi destekler ile ilk olarak bu fazda kazanırsınız. Müşterinin, karşısında işini bilen bir kişi görmesi güven duygusunu geliştirecek. Satış sonrası servis, çok önem verdiğimiz bir etaptır, aslında bu satış öncesi vermiş olduğunuz sözlerin gerçeğe dönüştüğü etaptır, müşterinin son ve kesin memnuniyetini bu durumda kazanırsınız. Bu alanda çalışanlarımız müşterilerine gerek ürün gerekse  proses desteği verirler.

KİSTLER ÜRÜNLERİYLE ENDÜSTRİ 4.0 ÜRETİM SÜREÇLERİNE NELER VAAT EDİYOR?  

Kistler aslında Endüstri 4.0'dan önce bu ihtiyaca hazırdı. Sektörün ihtiyacını önceden değerlendirir ve sektör istemeden önce hazır oluruz. Tüm ürünlerimiz data kaydı alıyor,  yüksek hassasiyette değerlendirme yapıyor. Ürünlerimiz, kullanıcı dostu olduğundan diğer birçok sistemle kolayca haberleşiyor. Proseste her adım kayıt altına alınıyor, gerek server'a gerekse harici diske pdf, excel ya da qdas olarak kayıt edebiliyor.

YORUM EKLE
İlişkili Haberler
SEKTÖREL BÜLTENE ABONE OL
Dergiler
Partnerler