IAS, 19 Haziran 2023’te Köln Nehri’nde gerçekleştirdiği müşteri gününde tüm caniasERP müşterilerini yeniden bir araya getirdi. Yoğun bir bilgi alışverişinin yaşandığı etkinlikte IAS Almanya ekibi, katılımcıları caniasERP hakkındaki tüm önemli gelişmeler hakkında bilgilendirdi.

Dünyadaki tüm merkezlerinde müşterilerine eş zamanlı olarak Endüstri 4.0 vizyonunu aktarmayı hedefleyen IAS, bu yıl ilk etkinliğini Almanya’da gerçekleştirdi. Teknede Köln Nehri turuyla yapılan Almanya etkinliği, katılımcılar tarafından yoğun ilgiyle karşılandı. IAS; IoT, IAO ve caniasERP’nin en son sürümü olan 9.03 alanındaki yeniliklerini müşterilerine aktardı. Tüm gün süren etkinlikte dijital dönüşümdeki müşteri deneyimleri hakkında da çeşitli sunumlar yapıldı.

SİNAN GİDER, BANTBORU'NUN DİJİTAL DÖNÜŞÜM VİZYONUNU AÇIKLADI SİNAN GİDER, BANTBORU'NUN DİJİTAL DÖNÜŞÜM VİZYONUNU AÇIKLADI

CANIAS 9.3 TANITILDI

IAS Almanya ekibi bölgedeki çalışmalarına yoğunluk verdiklerini ileterek gelecekte önemli projelere imza atacaklarını duyurdu. IAS Avrupa Operasyonlarından Sorumlu VP Kürşad Karaman, Almanya’daki etkinliğin beklentilerini karşıladığını ve müşteriler tarafından olumlu dönüşler aldıklarını belirterek şunları söyledi: “Pandemi nedeniyle ara vermek zorunda kaldığımız geleneksel Müşteri Günü’nü tekrar yapabilmekten dolayı çok mutluyuz. Uzun yıllardır iş birliğimizin sürdüğü müşterilerimizle keyifli zaman geçirdik. Aynı zamanda son versiyonumuz olan canias 9.03’ü ve bir çok ülkede yaygın olarak kullanılan IoT çözümlerimizi sunma imkani yakaladık. Ayrıca müşterimiz Carl Weiske’nin version geçişiyle ilgili başarı hikayesi oldukça ilgi çekiciydi. Katılım ve katkı gösteren herkese teşekkür ederim.”

Türkiye’de de benzer etkinlikleri planladıklarının müjdesini veren IAS Global Pazarlama Müdürü Ahu Arslan ise “Bu yıl da daha önceki yıllarda olduğu gibi ilk amacımız müşterilerimizle daha sık bir araya gelerek tüm yeniliklerden haberdar olmalarını sağlamak. Bu yolculukta beraber olduğumuzu hissettirmek” diye konuştu.