Döviz kurundaki dalgalanmalara rağmen yüzde 30 büyüdüklerini belirten Bürotime Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Tosunoğlu, 2018 yılında Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’da 25 yeni konsept mağaza açılışı gerçekleştirmeyi hedeflediklerini vurguladı. Bürotime 2017 yılında da yüzde 30’luk bir büyüme kaydetti.
Global marka olma yolunda çalıştıklarını ve bu anlamda 2018 yılında yurt dışı ağını genişleteceklerini dile getiren Bürotime Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Topuzoğlu, 2017 yılında döviz kurundaki dalgalanmalardan etkilenmeden yüzde 30 büyüdüklerini kaydetti. Tosunoğlu, 2017 yılında yurt dışı ağına 3 ülkeyi daha eklediklerini, ihracatta yüzde 25, istihdamda da yüzde 20 büyüdüklerini açıkladı.
Yurt dışı ağını genişleteceğiz
Başarılarını, çalışanları ile fabrikaya ve teknolojiye yaptıkları yatırımlara borçlu olduklarını söyleyen Tosunoğlu, “Eğer çalışanlar mutluysa şirketin gelişeceğine inanıyoruz” dedi. 2017 yılında tesislerinde 5-10 milyon lira arası revize yatırım kararı alarak yeniden yapılanma sürecine girdiklerini hatırlatan Tosunoğlu, satış, pazarlama, üretim ve organizasyonel yapıyı da tekrar gözden geçirdiklerini sözlerine ekledi.
Yurt dışındaki 7’inci konsept mağazasını 2017 yılı sonunda Gürcistan’da açtıklarını söyleyen, Tosunoğlu, 50’ye yakın ülkeye ihracat yaptıklarını ve 2018 yılında Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’da 25 yeni konsept mağaza açılışı daha gerçekleştirmeyi hedeflediklerini vurguladı.
Hüseyin Topuzoğlu iş gündemi…
Bunlar da ilginizi çekebilir