Vita, 2020 yılında yüzde 55 oranında bir büyüme gerçekleştirdi. Bu büyüme sonrasında gelecek dönem hedeflerini açıklayan Vita, yeni ürün ve ürün gruplarıyla Pazar payını artırmayı hedefliyor. 

İHRACAT PAZARLARINI GENİŞLETECEK 

Vita, Tekirdağ Çorlu fabrikasında yılda 50 ton üretim kapasitesi bulunuyor. Vita, geliştirdiği yeni ürünlerle ihracat konusunda yeni pazarlara açılmayı planlıyor. Ortadoğu ve Körfez ülkelerinin yanı şirketin hedeflediği yeni pazarlar arasında Afrika ve Güney Amerika ülkeleri yer alıyor.    

CİROMUZUN YÜZDE 3’ÜNÜ AR-GE’YE YATIRIYORUZ 

Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Aymar Genel Müdürü Nihat Özyurt, büyüme hedefleriyle ilgili bilgileri paylaştı. Özyurt, “Vita lezzetini Türk tüketicileriyle buluşturmak için yoğun çalışma gerçekleştiriyoruz. Her geçen gün yeni ürünler geliştiriyoruz. Sağlıklı ürünler geliştirmek içinse yıllık ciromuzun yüzde 3’ünü Ar-Ge’ye yatırıyoruz. Vita 3 yıl içerisinde 3 kat büyüyecek. İhracat konusunda ise pazarı genişleterek 75 ülkeye ulaşacak. Bugün piyasada Aymar ve Vita markalarımızla ayçiçek, kanola, mısırözü, zeytinyağı, margarin, baklavalık ve kızartmalık yağ gibi birçok farklı ürünlerimizle yer alıyoruz. Ürünlerimizin hiçbiri trans yağ, su ya da katkı maddesi içermiyor, ürünlerimizi sadece yüzde 100 bitkisel yağlardan doğal yollarla üretiyoruz. Bu özellikleri sayesinde Vita lezzet efsanesi, 70 yılı aşkın süredir mutfaklarımızın baş tacı olmaya devam ediyor” dedi.