Roca, 2020 yılında yüzde 95 üretim kapasitesiyle pazardaki faaliyetlerine devam ediyor. 2020 yılını yüzde 30 büyüme rakamıyla kapatan Roca, yeni dönemde bayi yatırımlarıyla büyüme hazırlanıyor. Bu hedefini hayata geçirebilmek için iç pazara üretiminin yüzde 20’si yerinde yüzde 40’ını vermeyi planlıyor. 

PANDEMİYE RAĞMEN YÜZDE 95 KAPASİTEYLE ÜRETİM DEVAM ETTİ

Üretim kapasitesi ve yeni dönem hedefleri hakkında bilgi veren Roca Türkiye Genel Müdürü Salvador Lopez Oliva; “Koronavirüs salgını süresince tüm süreçleri domine etti ve bu yıl için öngörülen tablodan farklı bir sonuç ortaya çıkardı. Biz bu sürecin ilk aylarında üretim kapasitesiyle küçük bir revize gerçekleştirdik. Daha sonra ise yüzde 95 üretim kapasitesiyle çalışmalarımızı sürdürdük. Türkiye’de ürettiğimiz ürünlerin yüzde 80’ini Almanya, İspanya ve ABD başta olmak üzere 60 ülkeye ihraç ettik. Üretimimizin yüzde 20’sini ise iç pazara sunduk. Bu politika ile 2020 yılını yüzde 30 büyüme rakamıyla kapattık” dedi.  

BAYİLEŞME YATIRIMLARIYLA SAYI 45’E ÇIKARILACAK

Bayileşme stratejileri ile ilgili bilgi veren Oliva, “Türkiye gerek endüstriyel, gerek jeopolitik konum gerekse nitelikli iş gücü açısından potansiyeli yüksek bir pazar. Biz sahip olduğumuz bu potansiyeli açığa çıkaracak yeni yatırım planlarımız bulunuyor. Büyüme stratejimiz doğrultusunda ürün gamımızda bulunan vitrifiye, armatür, küvet ve duş sistemlerini içeren yenilikçi koleksiyonlarımız bulunuyor. Türkiye genelindeki müşterilerimizle bayilerimiz vasıtasıyla ulaşacağız. Bu anlamda bayi sayımızı 30’a çıkarmayı ve aynı zamanda çeşitli projelere çözüm ortağı olmayı sürdüreceğiz” dedi.