Vestel,kalite yolculuğuna EFQM Türkiye Mükemmellik Büyük Ödülü ve EFQM Avrupa Kalite Ödülü’nü alma hedefiyle devam ediyor.

‘Sürdürülebilir Ortak Gelecek’ konusu ile bu yıl 27.si düzenlenen Kalite Kongresi’nde Mükemmellikte Yetkinlik 5 Yıldız Belgesi’ni Vestel Müşteri Hizmetleri aldı. Vestel Müşteri Hizmetleri 2018 yılını mükemmellik yılı ilan etmiş, 2017 yılında ise KalDer ile Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi imzalamıştı. Mayıs 2018’de ‘Ege Bölgesi Mükemmellik Ödülü’ de kazanan Vestel Müşteri Hizmetleri, mükemmel kalite yolunu ‘Mükemmellikte Yetkinlik 5 Yıldız Belgesi’ belgesi ile sağlamlaştırdı.

EFQM Mükemmellik Modeli, Türkiye ve Avrupa’daki birçok kurum tarafından benimsenmiş bir model. EFQM, tüm sektör paydaşlarının beklentilerini dikkate alarak sürekli bir iyileştirme çalışması yapılan stratejik bir yönetim modeli. Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü de bütün çalışmalarını bu model üzerinde 2013’ten bu yana geliştiriyor.