Toplamda 60 katılımcının katıldığı İklimlendirme Çözümleri soğutma iş ortakları toplantısında Danfoss, geçtiğimiz yılın değerlendirmesi ve 2021 yılına ait stratejik kararların paylaşımında bulunurken iş ortaklarının halen devam etmekte olan pandemi sürecinde iş ve işleyişler hakkında fikirlerini dinledi. Danfoss İklimlendirme Çözümleri Türkiye Satış Direktörü Mert Kalafatoğlu’nun açılışını yaptığı ve 2020 yılına ve İklimlendirme Çözümleri segmentine yönelik bilgilendirme yaptığı toplantıda, Danfoss İklimlendirme Çözümleri Distribütör Kanal Satış Müdürü Ayfer Altun, 2021 yılı stratejisi hakkında bilgi verdi.

"2020 YILINI POZİTİF SONUÇLARLA KAPATTIK"

Mert Kalafatoğlu organizasyon için; “Dünyanın olağanüstü bir dönem geçirdiği pandemi sürecinde 2020 yılılnı Danfoss Türkiye olarak pozitif sonuçlarla kapatmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Yenilenen organizasyonumuz ile temel stratejimiz olan tüm iş ortaklarımız için uzun vadeli değer yaratmayı daha hızlı ve verimli bir şekilde hayata geçireceğimize inanıyoruz.”  dedi.

"DİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİNE ODAKLANACAĞIZ"

Ayfer Altun da; “Pandemi şartlarında dahi yılı, hedefimiz olan büyümenin üzerinde kapattık. Bu bize doğru iş ortaklarıyla çalıştığımızı bir kez daha kanıtladı. 2021 yılı için odaklanacağımız en önemli konu Dijital müşteri deneyimini artırmak olacak. Sürdürülebilir digital dönüşüm yaratan şirketlerin pandemi sürecinden güçlenerek çıkacağına inanıyoruz.” diye ekledi.