Türkiye’nin e-ticaret markalarından ÇiçekSepeti, bu yıl aldığı bir kararla yatırımcıları Amazon ve Hummingbird’ün azınlık hisselerini geri satın aldı. Bu satın almayla birlikte Çiçeksepeti,  tamamıyla bir Türk şirketine dönüştü. 
2006 yılında kurulan ve bugün yüzlerce çalışan, 20.000’den fazla tedarikçi ağından oluşan büyük bir ekiple operasyonlarını sürdüren ÇiçekSepeti’nin kurucusu ve CEO’su Emre Aydın, ilk gününde çiçekleri kendi araçlarımızla müşterilerimize ulaştırmaya çalışan bir e-ticaret sitesi iken, önce binlerce çiçekçi ve pastane ile birlikte milyonlarca çiçek ve Bonnyfood’u müşterilerimize ulaştırdığımız bir tedarik ağına, ardından yurt dışında operasyonları olan “Lolaflora” markasına sahip olduklarını belirtti. 

HEDEFLERİ PAZAR LİDERİ OLMAK 

Son olarak da marketplace modelinde satışlara aracılık etmeye başlayarak iş ortaklarımızla birlikte milyonlarca ürün satışı yapıp pazar lideri olma yolunda ilerledikleri yeni bir başarı hikayesinin ilk adımlarını attıklarını aktaran Aydın,  şimdi ise e-ticaret girişimlerinin hisselerinin tamamını yabancı yatırımcılara satıp çıkış yaptığı bir ekosistemde aldığımız bu kararın çok değerli olduğunu ve bir Türk markasının Türkiye’de ve dünyada ne kadar büyüyebileceğini Türkiye’deki diğer girişimlere gösterdiklerini düşündüğünü söyledi.