Goodyear Tüketici Lastikleri Direktörü Ertan San, 2022 yılının ilk yarısında gerçekleşen satışlarla ilgili değerlendirmelerde bulundu. Tüketici lastiği segmentinde bayi satışının, geçtiğimiz senenin aynı dönemine göre yüzde 9 oranında arttığını belirten San, “Goodyear olarak, satışlarımızı pazardan daha hızlı yükselterek pazar payımızı artırdık. Pazarın durumuna son kullanıcıya yapılan satışlar tarafından baktığımızda ise 2021 yılından beri devam eden yükseliş trendimizi hız kesmeden sürdürdük” dedi. 

VAİLLANT TÜRKİYE İLETİŞİM KURULU TOPLANTISI YAPILDI VAİLLANT TÜRKİYE İLETİŞİM KURULU TOPLANTISI YAPILDI

“PAZAR PAYI LİDERLİĞİMİZİ GÜÇLENDİRDİK”

Global premium segmentte satılan her 3 lastikten birinin Goodyear markalı olduğunu aktaran San, şunları kaydetti: " 2022 yılının ilk yarısını her konuda başarılı bir şekilde geçirdik. Bu tablonun oluşmasında Goodyear ailesinde görev yapan herkesin büyük emekleri bulunuyor. Bu ekip ruhundan güç alarak yılın kalanında da başarılı performansı sürdürüp 2022'yi en iyi şekilde tamamlamayı hedefliyoruz. Pazar payı artışında en büyük rolü lansmanını bu yıl gerçekleştirdiğimiz yaz lastiğimiz Eagle Sport 2 aldı. Bunun yanında geçen yıl piyasaya sürdüğümüz EfficientGrip Cargo 2 ve Eagle Sport 4Seasons ürünlerimiz pazardaki yerlerini hem sağlamlaştırdı hem de rekabette bizi ileri taşıdılar. Sektörde hafif ticari araç lastikleri içinde sadece EfficientGrip Cargo 2'de bulunan lastik sigortası uygulamamız bu yıl da devam etti” dedi. (AA)