EndüstriST

FLORMAR’DA ÖNEMLİ ATAMA

Renkli kozmetik sektöründeki 60 seneden fazla deneyimi ve yükselen başarı grafiği ile 80’d, aşkın ülkede milyonlarca kadının hayatına renk katan Flormar’ın yeni CDO’su (Chief Digital Officer) Sedat Fırat oldu.

Türkiye’de renkli kozmetik alanında lider markalardan birisi olmanın dışında 80’i aşkın ülkedeki iş hacmi ve başarısı ile dikkat çeken Flormar’da üst düzey bir atama yaşandı. Globalleşme vizyonu doğrultusunda yönetim kadrosunu güçlendirmeyi sürdüren Flormar’ın yeni CDO’su olarak Sedat Fırat belirlendi. Sedat Fırat, Flormar CEO’su Matthieu Gomart’a bağlı olarak şirketteki görevini yürütecek.

Renk bilimini makyaj sanatı ile birleştirerek kendisini yenilikçi ürünler geliştirmeye adayan ve makyaj denince akla gelen ilk markalardan birisi olan Flormar perakende alanındaki ulusal ve global başarısını dijital ticaretteki atılımları ile perçinleyerek makyaj severlerin hayatlarına dokunmaya hız kesmeden sürdürecek. Uzun senelerdir lider E-Ticaret ve dijital ajans ve şirketlerde deneyimi olan Sedat Fırat; liderliğini yapacağı Flormar Dijital ekibi ile birlikte Dijital Dönüşüm, CRM ve E-ticaret kanallarındaki ticari faaliyetleri yürüterek Flormar’ın büyüme ve dijitalleşme yolculuğuna önemli katkılar sağlayacak.

SEDAT FIRAT HAKKINDA

Northeastern Üniversitesi, Görsel iletişim bölümünü 2007 yılında bitirdikten sonra kariyerine kurucu ortağı olduğu Designeli Dijital ajansta Amerika’da adım attı. 2007-2010 seneleri arasında New York menşeili Rue De Denim markasının Marka Direktörü olarak görev yaptıktan sonra 2010-2011 yılları arasında Boston menşeili OTW, sonrasında ise yine Boston menşeli Optaros Firmalarında Fortune 500 firmalarınında içerisinde yer aldığı şirketlere E-Ticaret Danışmanlığı hizmeti verdi. Türkiye’ye 2014 yılında taşınmadan önce yine aynı fimanın Avrupa operasyonlarından sorumlu olarak Romanya’da yaşadı.

2014 yılında İstanbul’a taşınan Sedat Fırat, 2014-18 yılları arasında Ayaydın &Miroglio çatısı altındaki Ipekyol,Machka,Twist markalarından sorumlu E-Ticaret Müdürlüğü, 2018-20 yılları arasında LVMH çatısı altındaki Sephora Türkiye E-Ticaret Müdürlüğü ve 2020-22 yılları arasında ise Beymen Group’ta, Network& ve Divarese markalarından sorumlu E-Ticaret Direktörlüğü görevini üstlendi. Sedat Fırat, Ocak, 2022 yılı itibari ile Flormar CDO’su olarak görevini sürdürmektedir.