ANKARA (AA) - Zorlu Enerji, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını sürecinde çalışanlarının ve müşterilerinin sağlığını korumak amacıyla çağrı merkezi üzerinden randevu sistemini hizmete soktu.

Konuyla ilgili olarak firma tarafımdan yapılan açıklamaya göre, Zorlu Enerji, elektrik perakende satış faaliyetlerini üstlendiği Eskişehir, Kütahya, Afyon, Uşak ve Bilecik illerindeki çalışanlarının ve müşterilerinin Kovid-19 salgını döneminde sağlığını koruyabilmek amacıyla aldığı önlemleri artırmayı sürdürüyor.

Bu bağlamda, şirket, müşteri hizmet merkezlerine gidecek abonelerin bekleme sürelerini azaltmak için çağrı merkezi üzerinden randevu sistemini hfaliyete soktu.

Bilhassa yaşlı ve kronik rahatsızlığı bulunan müşterilerini online kanallara yönlendiren Zorlu Enerji'nin web sitesi üzerinden, abonelik başvurusu, abonelik fesih başvurusu, hatalı fatura itirazı ve müşteri bilgi güncelleme işlemleri yapılabiliyor.