Panasonic Life Solutions Türkiye Şirket Başkanı Tatsuya Kumazawa, Türkiye Satış ve Gobal Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Azim Tuncinar ve diğer yöneticiler katılım sağladığı Gürcistan toplantısı, Kumazawa’nın açılış konuşmasıyla başladı. Kumazawa “Sektörümüzdeki lider pozisyonumuzu her geçen gün daha da güçlendireceğiz” derken konuşmasına şu sözlerle devam etti: “Her fırsatta ifade ettiğimiz gibi, 100 yılı geçen süredir dünyadaki varlığını başarı ile sürdüren Panasonic için Türkiye, stratejik bir öneme sahip bir ülkedir. Şirketimizin 6 yıl önce VİKO markasına yaptığı yatırımdan sonra Türkiye’deki üretimlerimizi artırmaya yönelik atılımlar gerçekleştirdik. Bu da Türkiye’nin bizim için ne kadar önemli bir ülke olduğunun göstergesidir. Bu doğrultuda, ekonominin çalkantılı olduğu dönemlerde dahi, makine parkurlarımızdan Ar-Ge’ye, teknolojik dönüşümden markalaşmaya kadar pek çok alanda yeni yatırımlar gerçekleştirmiş, şirketimizin sağladığı istihdamda ise %30’luk bir artış sağlamış bulunuyoruz. Elbette ki tüm başarılarımızda ve şirketimizin sahip olduğu bu güçte, Panasonic Corporation’a bağlı olarak faaliyet gösteren bir şirket olmamızın sağladığı katkı büyüktür. Panasonic ve VİKO markalı ürünlerimizin yanı sıra yeni ürün ve çözümlerle sektörün ihtiyacına cevap vermek için çalışıyoruz. ‘Daha İyi Bir Yaşam, Daha İyi Bir Dünya’ hedefimizle de sektördeki gücümüzü artırmayı hedefliyoruz. Çok geniş bir coğrafyada başarı ile faaliyet gösteren şirketimizin, ‘yenilikçi ürün ve çözümlerini’ Türkiye ve dünya pazarlarındaki müşterilerimizle buluşturmaya devam edeceğiz.” ifadelerini içeren önemli açıklamalarda bulundu. 

“HEP BİRLİKTE ÇOK DAHA BAŞARILI BİR GELECEK İNŞA EDECEĞİZ”

Toplantıda konuşan Türkiye Satış ve Global Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Azim Tuncinar Panasonic’in kurucusu Konosuke Matsushita’nın hayatının her anını kapsayan başarıları ve kazandırdığı 7 İlkenin önemine vurgu yaptı. Tuncinar, “Teknolojik dönüşümün gerektirdiği tüm entegrasyonların hayata geçirildiği endüstriyel tesislere sahibiz. Tüm bu bilgiler ışığında özellikle belirtmeliyim ki, şirketimiz için asıl başarı, müşterilerimizin kalbinde edindiğimiz, paha biçilmez değerdeki yerimizi koruyabilmektir. Başarımızı sürdürülebilir kılmak ve geleceğe taşımak için her geçen gün daha çok çalışmamız, daha çok üretmemiz gerektiğinin farkındayız. Çünkü şirketlerin sürdürülebilir başarılar elde etmesinin, fiziksel ve finansal yatırımlarının yanı sıra diğer tüm alanlarda müşterileri için değer yaratmasına bağlı olduğuna inanıyoruz. Bu yaklaşımdan hareketle, önümüzdeki dönemde müşterilerimize sunacağımız yenilik ve avantajları paylaşmak üzere gerçekleştirdiğimiz Future Summit 2020 Batum Organizasyonu, yine onlarla birlikte çok daha başarılı bir gelecek inşa edeceğimizin taahhüdü niteliği taşıyor. Bu vesile ile markalarımıza verdikleri eşsiz değer için tüm müşterilerimize teşekkürü bir borç biliyorum.” şeklinde sözlerini tamamladı.