Mobil Oil Türk AŞ Genel Müdürü Münci Bilgiç, 2020 yılıyla ilgili değerlendirme yaparak yeni dönem hedeflerini paylaştı. Bilgiç, değerlendirmesini şu sözlerle paylaştı: “2020 yılı için belirlediğimiz yüzde 5 büyüme hedefimizi tamamladığımız bir yıl oldu. İçerisinde bulunduğumuz Mobil Avrupa, Afrika, Orta Doğu, Rusya bölgesinde satış hacmini bir önceki yıla göre en çok artıran bölge olmak bizlere ayrı bir gurur vesilesi oluyor.” dedi. 

“YENİ ÜRÜN LANSMANLARI OLACAK”  

2021 yılı beklentileriyle ilgili bilgi veren Bilgiç, "Yatırımlarımız, doğru stratejilerimiz ve iş modellerimiz sayesinde tüketiciye daha çok ulaşabiliyoruz. Bu sebeple 2021 yılından umutluyum. Önümüzdeki yıl, planlarımız çerçevesinde büyüyeceğimizi ve sahada varlığımızı daha da artıracağımızı düşünüyoruz. 5 yıllık hedeflerimizde 2023 için koyduğumuz planlara emin adımlarla gidiyoruz." dedi.

Bilgiç ayrıca “Yeni ürün lansmanları açısından yoğun bir dönem yaşayacağız” diyerek Türkiye pazarına ve bölgesine olan güven duyduklarını belirtti. Bilgiç, yeni ürünlerle ilgili şu bilgileri paylaştı: “Pazara sunacağımız yeni ürünlerle ürün yelpazesinde eksik kaldığını düşündüğümüz ürünleri tamamlayıp pazarın gereklerini sahaya yansıtacağız. Bu şekilde direkt satış ekiplerimizin ve distribütörlerimizin satış kapasitelerini ve tüketici taleplerini karşılayabilme, daha kaliteli ürünler sunabilme kabiliyetlerini en üst noktaya çıkaracağız." dedi. (AA)