İSTANBUL (AA) - Mitsubishi Electric, İstanbul Gedik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Kulübü tarafından gerçekleştirilen "Sektörün Liderleriyle Pazarlama Sohbetleri" etkinliğinde öğrencilerle buluştu.

Mitsubishi Electric tarafından konuyla ilgili olarak yapılan açıklamaya göre, şirket, İstanbul Gedik Üniversitesi Kartal yerleşkesinde düzenlenen "Sektörün Liderleriyle Pazarlama Sohbetleri 3" etkinliğinde yer aldı.

Etkinlikte "Küresel Şirketlerin Yerel İletişimleri" konulu sunum yapan Mitsubishi Electric Türkiye Reklam ve Halkla İlişkiler Müdür Yardımcısı Savaş Ceneviz, küresel markaların yerelleşme stratejileri hakkında bilgiler aktardı ve deneyimlerini aktardı

Global markaların varlık gösterdikleri ülkelerin ve toplumların dinamiklerine uyum sağlamalarının büyük önem tarz ettiğini belirten Ceneviz, şöyle devam etti:

"Aksi halde ciddi marka krizlerini yönetmek durumunda kalırlar. Örneğin, 34 ülkede direkt operasyonları bulunan Mitsubishi Electric, klimadan asansöre, endüstriyel otomasyon sistemlerinden uzay sistemlerine kadar pek çok farklı alanda faaliyet gösteren dünya devlerinden biri. Markamızın global stratejilerinin ışığında yerelleştirme çalışmalarına büyük önem veriyoruz.

Gerek ürün odaklı iletişim çalışmalarımızda gerek kurumsal iletişimde global bakış açımız ile yerel zenginliklerimizin senkronizasyonu konusunda hassasiyet gösteriyoruz. Türkiye, bünyesinde birçok rengi, çeşitliliği barındıran kıymetli bir ülke ve global bir marka olarak bu çeşitliliği iletişim stratejilerimizde göz önünde bulundurmak en önemli gündem maddelerimizden biri. Çünkü ancak global ve yerel zenginlikleri sentezleyerek etkili bir şekilde kullanan markalar, kendi kategorilerinde fark yaratan çalışmalara imza atabilirler diye düşünüyoruz.''