16 şubesi ile birçok sektöre hizmet veren KRC Elektro Market geçtiğimiz aylarda tüketicisine online alışveriş hizmeti sunmaya başladı. Kısa süre içerisinde ise hem marka tüketicilerinden hem de paydaşlarından online alışveriş hizmeti ile ilgili olumlu dönüşler aldı. 

“YENİLİKÇİ PROJELERE İMZA ATACAĞIZ”

Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren KRC Elektro Market Reklam ve Tanıtım Uzmanı Ecem Keskin, “Marketing anlayışı günden güne değişiyor. İnsan ilişkileri ile sağlanan geleneksel pazarlama yöntemleri eskisi gibi etkisini göstermiyor. Özellikle son tüketici ürünlerinde çok daha yaratıcı çalışmalar gerekiyor. Tüketiciler son dönemde içerik pazarlamaya çok daha sıcak bakıyor. İçeriklerin eğitici, şaşırtıcı hatta eğlendirici bir şekilde hazırlanması önem arz ediyor. Bu sayede tüketicilerin hem markaya hem de ürünlere bakış açısı değişiyor. Bizler de bu duruma kayıtsız kalmamak için yeni dönemde yeni projeler hazırladık. KRC Elektro Market Blog ile elektrik ve elektrik ürünleri üzerine bilgilendirici makaleler sunuyoruz. Ayrıca markalar tarafından gelen teknik makalelere ve ürün tanıtımlarına da yer veriyoruz. Böylece hem tüketicinin bilgilenebileceği, trendleri takip edebileceği bir kaynak olurken hem de markaların kendini ifade edebileceği yeni bir mecra haline getiriyoruz.  Hedefimiz tüketiciye sevdiği marketing yöntemleri ile yaklaşırken ayrıca yenilikçi projelere imzalar atmayı hedefliyoruz.” dedi. 

“SOSYAL MEDYA MECRALARI MARKALARIN VİTRİNİ HALİNE GELDİ” 

Uzun zamandır Facebook, LinkedIn ve Instagram hesaplarını aktif şekilde kullanan KRC Elektro Market, son olarak Youtube kanalını da yeni projelerle aktif hale getirmeyi hedefledi.  Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren KRC Elektro Market Sosyal Medya Uzmanı Onur Aygüngil, “Sektörümüzdeki klişelerden uzak bir şekilde, hem son tüketicilerimize hem de endüstriyel tüketicilerimize farklı konseptlerle ve her hedef kitleye kendine has iletişim kanalları kullanarak hitap etmeyi amaçlıyoruz. Sahip olduğumuz 600’den fazla markayı dijital mecralarda tanıtıyoruz. Bu konuda başarılı sonuçlar elde ettik. Ancak bundan sonra kullandığımız kanallarla yetinerek tekdüze ilerlemek yerine tüketici ile yeni bağlar kurmayı hedefliyoruz. sosyal medyaya yönelik çalışmalar gerçekleştiriyoruz.  Bu kapsamda hem sektörel hem de güncel konuları ele alıyoruz. Ayrıca birçok kitleye hitap eden içerikler hazırlıyoruz. Örneğin elektrik işi her ne kadar erkek işi gibi algılansa da kadın tüketicilerimizin olduğunu çok iyi biliyoruz. Arıza ve tamirleri ile ilgili yeterli bilgiye sahip olmayan kişilerin evlerinde oluşabilecek basit arızaları kendileri çözebilecek bilgileri ulaştırmayı amaçlıyoruz. Bu basit arızaları güvenli bir şekilde çözebileceklerini anlatan bir sosyal sorumluluk projemizi başlatmaya hazırlanıyoruz. İlaveten firmalarla yapacağımız sektöre ve gündeme dair sohbetleri içeren canlı yayınlarımızı başlayacak. Bir diğer video röportaj konseptimizde hem “Elektriğin Nabzı” hem de “Tüketicinin Nabzı” isminde iki farklı programımız olacak. “Elektriğin Nabzı” konseptinde küçük esnafların görüş ve önerilerine yer verirken “Tüketicinin Nabzı” konseptiyle tüketicinin markalarla ve ürünlerle ilgili tercihlerini ele alacağız.” dedi.