FRONİUS’TAN YENİ JENERASYON İNVERTER

Fronius, yeni jenerasyon inverterler sayesinde devreye alma, gösterim ve satış sonrası destek hizmetleri gibi konularda kullanıcıya konfor sunmak için yeniden tasarladı.

FRONİUS’TAN YENİ JENERASYON İNVERTER
EndüstrideAra - Haber Detay

Forunius, yeni jenerasyon inverterler ile kullanıcının devreye alma ve gösterim gibi konularda kullanıcıya avantaj sağlayacak şekilde yeni bir tasarım geliştirdi. Sonuç olarak ortaya kurulumcular, servis teknisyenleri ve kullanıcılar için üç yararlı uygulama çıktı. Online araç yelpazesini geliştirdi ve faydalı yeni özellikler ekledi. Bu sayede daha hızlı servis desteği ve daha uygun maliyet sunuyor.  Fronius International GmbH’nın teknik destek müdürü Stephan Holzinger, yeni nesil inverterlerle ilgili olarak “Kurulumcuların müşterilerine birinci sınıf hizmet sunabilmesi için yeni uygulamamızla 7/24 teknik destek sağlıyoruz. Bu sayede bir servis durumu bile müşteri için pozitif bir deneyim haline gelebilmektedir.” dedi. 

SOLAR.START UYGULAMASI 

Solar.start uygulaması sayesinde tüm Fronius inverterlerinin devreye alma işlemi artık bir çocuk oyuncağı kadar kolay hale geldi. Kurulumcu sadece üç adımda internet bağlantısını kurabiliyor, cihazı konfigüre edebiliyor ve son olarak da inverteri online görüntüleme portalı Solar.web’de entegre edebiliyor. Bu işlemler hızlıca yapabiliyor ve bu sayede müşteriye karşı profesyonel bir izlenim bırakıyor. Uygulama bir diğer hizmet olarak Solar.web veya Solar.SOS gibi faydalı platformlar ile bağlantı da kuruyor. 

SOLAR.WEB UYGULAMASI

Fronius Solar, sevilen enerji yönetim ve görüntüleme aracı Solar.web’e bir ek olarak şimdi Solar.web uygulamasını da piyasaya sundu. Tesis sahibi böylelikle enerji akımlarının yanı sıra güneş enerji sisteminin verimini ve tüketimi de net ve açık bir şekilde takip edebiliyor. Kendi öz tüketimini ve öz yeterliliğini görebilmekte veya ne kadar para ve CO2 tasarrufu elde ettiğini öğrenebiliyor.  

SOLAR.SOS UYGULAMASI 

2020 yılının sonunda kapsamlı Solar.SOS online servis aracı ve Solar.SOS uygulaması sayesinde yerinde sorun giderme artık daha kolay hale geliyor. Servis teknisyenlerinin akıllı telefonlarına veya laptoplarına seri numarasını ve gösterilen durum kodunu girmeleri sonucunda anında çözüm kılavuzu sunuluyor. Ek olarak tüm Fronius cihazları için teknik videolar ve kurulum ile kullanım kılavuzları da mevcuttur. Tekli bileşenlerin tamiri veya değiştirilmesi gerektiğinde, sipariş doğrudan Solar.SOS uygulaması üzerinden yapılmaktadır. Bekleme süresine veya telefon masraflarına gerek yoktur. Güncel servis durumlarının işlemleri ve aynı hesap üzerinden birden fazla hesap ve tesisin yönetimi de daha az maliyetli ve rahat bir şekilde yapabiliyor.


 


 

Güncelleme Tarihi: 19 Kasım 2020, 12:03
YORUM EKLE

AEMOT

Aha

Dergiler