banner772
x

Elektrik ekipmanları dijital ortamda yönetilecek

Schneider Electric, tesislerde kritiklik değerlendirme aşamasında erişim sağlayabilecekleri MySchneider Uygulamasını geliştirdi.

Elektrik ekipmanları dijital ortamda yönetilecek
Medya

Olası problemleri hızlı bir şekilde engellemek için geliştirilen MySchneider uygulaması, daha iyi görünürlük elde edilmesine yardımcı oluyor. Temel değerlendirme raporu aracılığıyla arızaların tahmin edilmesini ve temel ürün performansının yönetilmesini sağlıyor. 

GÜNLÜK DİJİTALLEŞME NEDİR?

Günlük dijitalleşme, ulaşılabilir durumda olan bilgilerin var olan ekipmanların bir bilgisayar vasıtasıyla okunabilecek hale gelmesi anlamına geliyor. Kısaca günlük dijitalleşme, verilerin dijital ortama iletilmesine kadar olan süreç olarak tanımlanıyor. Günümüzde verileri ve ekipmanları dijital ortama aktarabildiğiniz sürece hem yenilik hem de çağa uygun bir vizyonla hizmet etmeye başlayabilirsiniz. Dijitalleşmeye atılan ilk adımla birlikte planlı, sistemik bir süreç yönetimine ulaşabilirsiniz. Bu da iş yapış şekillerinin değişmesine ve hızlanmasına yardımcı olur. Ayrıca tesis yöneticisinin tesisi en yüksek verimde çalıştırmasını, operasyonları durdurmadan sorunları gidermesi konularında destek sağlar.  

MYSCHNEİDER UYGULAMASI NEDİR?

3 adımlı kolay bir kayıt işlemiyle bu yeni özellik, daha iyi görünürlük elde etmenize ve doğru belgeleri kolayca bulmanıza yardımcı olmak için kurulu temel değerlendirme raporuyla arızaları tahmin etmenize ve kurulu temel ürünlerinizin performansını yönetmenize yardımcı olur.

Avantajları arasında aşağıda özellikler öne çıkıyor; 

1.    Haberdar Olun ve Güvende Olun: MySchneider uygulaması ile olası bir güvenlik güncellemesi anında siber güvenlik riski ya da kalite uyarısı gibi kritik bilgileri ulaştırıyor ve sorunların çözülmesine yardımcı oluyor. 

2.    Kurulu Ekipmanınızın Değerlendirme Raporu: Uygulamada istek üzerine ücretsiz olarak yüklü temel değerlendirme raporu sunuluyor. Bu rapor ile ekipmanın performansı izlenebiliyor, sistemler yükseltilebiliyor ya da riskleri en aza indirmek için temel işlemler değerlendirilebiliyor. 

3.    Hızlı Destek Alın: Ekipmanlarla ilgili tüm belgeler çevrimiçi olarak bulunabiliyor. Bu da ihtiyacınız olan bilgileri aramak için zaman harcamanızın önüne geçiyor. Ayrıca müşteri hizmetleri merkezinden hızlı bir şekilde destek alınabiliyor. 

 
 

Güncelleme Tarihi: 05 Ağustos 2020, 13:50
YORUM EKLE

Radyo

Halıcı - Ana Sayfa

Dergiler
Partnerler