Yeni dijital bir çağın başladığını söyleyerek konuşmasına başlayan Enerya Genel Müdürü Arda Beştaş, dijital dönüşüm sürecinin iş yapış şeklini değiştirdiğini ve ürünlerin de farklılaştığını belirtti. 2020 yılındaki temel eğitimlerini dijital ortama taşıdıklarını söyleyen Beştaş, İş Sağlığı ve Güvenliği, KVKK, ISO 27001 Bilgi Güvenliği gibi standartlara bağlı eğitimlerin dijital ortamda devam edeceğini söylediler. 

DİJİTALLEŞME KONFOR SAĞLAYAN UYGULAMALARI GELİŞTİRİYOR 

Hepimizin bildiği gibi yeni dijital bir çağ bizi bekliyor. Hayat pratiklerimizin değiştiği gibi iş yapış şekillerimiz de değişti. Dolayısıyla artık insanların ürünler ve hizmetlerden beklentilerinin farklılaştığı bu deneyim çağında biz de dijitale odaklanarak iş süreçlerimizi yönetmeye devam edeceğiz. Enerya olarak var olan şebeke ağımızı genişletirken inovatif ve teknolojik gelişmeleri de odağımıza alıyoruz. İş süreçlerimizi de müşterilerimizin memnuniyetini merkeze alarak yönetiyoruz. Dijital ortamda, abonelerimizin hayatını kolaylaştırmaya yönelik çözüm önerilerimiz bulunuyor.  İşlemlerini evlerinden yapmalarını sağlayan online işlemler, web chat, Çağrı Merkezi gibi konfor sağlayan uygulamaları da abonelerimize sunuyoruz. Bu noktada abonelerimizin online işlemlerini abonelik ve fatura işlemleri olarak iki ayrı kategoride gerçekleştirebilmelerine olanak tanıyoruz. Abonelik işlemleri altında abonelerimiz online abonelik sözleşmesi, binanın önünde doğalgaz hattı olup olmadığını sorgulama, sertifikalı firmaları sorgulama, proje ve randevu durumunu öğrenme, mail adresi güncelleme ve iletilen talep ve şikayetlerin görüntülenmesi gibi hizmetlerden faydalanabilirken; fatura işlemlerinde ise fatura görüntüleme, fatura son ödeme tarihini erteleme, tahmini fatura hesaplama ve fesih işlemleri hizmetlerini kolaylıkla gerçekleştirebiliyor. Aynı zamanda abonelerimiz ödemelerini PTT şubeleri ve PTT şubelerinin ATM’lerinden, anlaşmalı bankalardan ve mobil-internet aracılığıyla yapabiliyor. Ayrıca, abonelerimizin rahatlıkla Müşteri Hizmetleri Ofislerimiz’den randevu almalarını sağlayacak “Online Randevu Sistemi”ni hayata geçirmek üzere gerekli altyapı çalışmalarını sürdürüyoruz, Denizli’de pilot uygulamaya başladık ve kısa zamanda diğer illere de genişleteceğiz. 

TEMEL EĞİTİMLERİ DİJİTAL ORTAMA TAŞIDIK 

Enerya olarak Enerya Kampüs’ün 2020 yılındaki temel eğitimlerini dijital ortama taşıdık. İş Sağlığı ve Güvenliği, KVKK, ISO 27001 Bilgi Güvenliği gibi standartlara bağlı eğitimler ile Temel Doğal Gaz eğitimi, Acil İhbarlara Müdahale Eğitimi gibi iş koluna yönelik eğitimleri de dijital ortamda gerçekleştiriyoruz. Bunun yanı sıra yaşanan dönemin daha rahat bir şekilde geçirilmesini sağlayacak “Stres ve Kaygı Yönetimi”, “Uzaktan Ekip Yönetimi” gibi farklı konulardaki dijital eğitimlerle de çalışanlarımıza destek sağlıyoruz