Vaillant Group Turkiye CEO’su Alper Avdel’in iş gündemi…

Müşteri Online İse Sen De Online Ol

Vaillant Group Turkiye CEO’su Alper Avdel’in iş gündemi…
Proses Zirvesi

Müşterinin değerlerine odaklanmanın, zamanına kıymet vererek eforunu azaltmanın müşteri memnuniyetini artırdığını vurgulayan Vaillant Group Turkiye CEO’su Alper Avdel, iletişim konusunda da çağın hızına ayak uydurmanın şart olduğunun altını çizerek; “Müşteri online ise sen de online ol.” dedi. 

Vaillant Group Türkiye CEO’su Alper Avdel, İTÜ Endüstri Mühendisliği Kulübü’nün bu yıl 25’incisini düzenlediği EMÖS (Endüstri Mühendisliği Öğrenci Sempozyumu) bünyesinde konuşmacı oldu. Avdel, genç mühendislere iş yaşamında ve teknolojide yaşanan büyük dönüşümün etkin birer parçası olmalarını önerdi.  Vaillant Group Türkiye  CEO’su  Alper Avdel, İTÜ EMÖS etkinliğinde yeni nesil mühendislerle buluştu. Avdel tecrübelerini paylaşarak farklı bir vizyon geliştirmelerine yardımcı olacak bilgiler verdi.

DEĞİŞİM YÖNETİMİNDE VAİLLANT GROUP FARKI
EMÖS etkinliği çerçevesinde katılımcılara yaptığı konuşmasında iş hayatında gerçekliğin yeniden şekillendiğini işaret eden Vaillant Group Turkiye CEO’su Alper Avdel, kurum olarak üzerinde durdukları  önemli dönüşüm noktalarından  bahsetti. İlk olarak şirket odaklı anlayıştan müşteri odaklı anlayışa geçişi açıklayan Avdel, bu kapsamda artık sadece hedef kitlenin demografisinin değil psikografisinin de önemli bir kriter haline geldiğini söyledi. Müşterinin değerlerine odaklanmanın, zamanına kıymet vererek eforunu azaltmanın müşteri memnuniyetini artırdığını anlatan Avdel, iletişim konusunda da çağın hızına ayak uydurmanın şart olduğunun altını şu sözlerle çizdi: “Müşteri online ise sen de online ol.” Teknoloji şirketi olmanın günümüzde bir seçim değil zorunluluk olduğunu da sözlerine ekleyen Avdel, büyük veri kullanımına ilişkin verdiği örneklerle katılımcılara kapsamlı bilgi verdi. 


TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINDAKİ DEĞİŞİM ŞİRKETLERİ ŞEKİLLENDİRİYOR
Tüketicilerin davranışlarındaki değişimi gözlemlemenin de şirketler açısından büyük yarar sağlayacağını ifade eden Avdel, bilinçli tüketicinin, günümüzde, ürün yerine hizmet almayı, ürünün ona hissettirdiği duyguyu satın almayı tercih ettiğini dile getirdi. Sektörle ilgili olaraksa gelecekte müşterilerin yalnızca kombi değil, kendi belirlediği koşullarda ısınma hizmeti isteyeceğini anlattı. 
Ekolojik dengenin korunmasının böylesine gündemde olduğu bir yüzyılda fosil kaynak tüketiminden yenilenebilir enerji kaynak tüketimine doğru bir geçiş yaşandığının altını çizen Avdel, elektrik ve elektrik depolama kullanımının yaygınlaşmasına da değindi.

Robot Yatırımları
YORUM EKLE

Enerji Zirvesi

Markaküpü

Dergiler
Partnerler