2018 yılında dekoratif radyatör grubunda ivme kazanmak amacıyla yeni satış planlarını devreye alacaklarını söyleyen Selim Çetinkurşun, Türk tüketicisini Avrupa ülkelerinde standartlaşmış ürün kalitesiyle buluşturabilmeyi amaçladıklarını söyledi.

Termo Teknik Türkiye Satış ve Pazarlama Müdürü Salim Çetinkurşun; Türk tüketicisini Türkiye’den çok daha uzun yıllardır doğalgaz kullanan Avrupa ülkelerinde standartlaşmış ürün kalitesiyle buluşturabilmeyi amaçladıklarını açıkladı.
"Geçtiğimiz yıl hedeflerimize ulaşmanın verdiği gurur ve güvenle, 2018’de de kendimize ciddi ve iddialı hedefler belirledik” diyen Çetinkurşun “2017 yılında yüzde 23’lük bir artış ile panel radyatörde Türkiye’nin ilk üç markasından birisi olduk. Bu anlamıyla panel radyatör serisi, Termo Teknik’in şüphesiz ana ürün serisidir. Bu yıl radyatör ürün grubumuzda gerçekleştirdiğimiz yüzde 23’lük bir büyümemizin yanında, yenilikçi ve dekoratif bir radyatör serisi ile daha fazla tüketiciye hitap edebilmeyi istiyoruz. 2018 yılında dekoratif radyatör grubumuzda ivme kazanmak amacıyla yeni satış planlarımızı uygulamaya alacağız.” dedi. 
Avrupa Birliği’nin enerji tüketimi yapan cihazlarda 2013 yılından itibaren bir dizi standardı zorunlu hale getirdiğini, Türkiye’ye sunulan ısıtma sistemleri ürünleri için de 2018 yılı Nisan ayında ERP standartlarının devreye gireceğini, Uygulama kapsamında, belirlenmiş verimlilik standartlarını karşılayamayan ısıtma sistemleri ürünlerinin Türkiye’de satılamayacağının altını çizdi.