Endüstrinin yeni sosyal medyası

Hani her fırsatta hayıflanırız ya, ‘’Yerli arama motorumuz olsa, milli bir sosyal medyamız olsa’’ diye…

Neden yok, biliyor musunuz? - Hiç sabrımız yok da ondan! 

’Bir sabah uyanıp da 15-20 yıllık dünya devleri ayarında yerli ve milli bir ürünümüz olsun, o ürünü benden başka tüm tanıdıklarım da kullanıyor olsun, ondan sonra ben de kullanacağım’’ diye düşünüyoruz.

Böyle bir şey olmayacağına göre, geriye ne kalıyor? - Tematik, yani bir tema etrafında oluşan sektörel sosyal medya platformları olabilir pek tabi.

Ne de güzel olur.

Düşünsenize, şu an var olan tüm dünya devi sosyal medya platformlarında neler var? - Birimiz sensör hakkında bilgi paylaşıyoruz, bir diğeri mensubu olduğu siyasi partinin bayrağını sallıyor. Biz mühendislik çözümleri diyoruz, diğer bir yurttaş gönül verdiği spor kulübü hakkında görüş beyan ediyor.

Eğer diyorsanız ki, ‘’Endüstriye odaklanmış yerli bir sosyal medya platformuna ihtiyaç yok’’, tamam. 

Ancak siz de, ‘’Sadece endüstriye odaklanmış bir sosyal medya platformu sektöre büyük fayda sağlar’’ diye düşünüyorsanız, buyurun Türkiye’ye birlikte kazandıralım. 

Biz burada şu an 700 kişiyiz, ama şimdilik: www.EndustriForum.com

YORUM EKLE
Dergiler
Partnerler