Silkar Endaş’tan marka atağı

Silkar Endaş, 2019 yılında yeni bir marka atağı yaparak Türkiye pazarına NAK ürünlerini sunacak. Bayi toplantısında NAK markasının yetkili isimlerini ağırlayan Silkar Endaş, ürünler hakkında da detaylı bilgiler verdi.

Silkar Endaş’tan marka atağı
Medya

Sızdırmazlık ürünleri ile dünyada önemli bir yere sahip olan NAK ürünleri, 2019 yılı itibariyle Silkar Endaş güvencesiyle Türkiye pazarına sunulacak. NAK markasının yetkili isimleri Silkar Endaş Bayi toplantısına katılarak markanın kuruluş hikayesi, üretim noktaları, ürün gamı ve ürünlerin teknik özellikleri tanıttı.

“TÜRKİYE PAZARINDA SİLKAR ENDAŞ MARKASIYLA İLERLEYECEĞİZ”

NAK markasının kuruluş hikayesini ve geniş ürün gamını anlatan NAK Küresel Endüstriyel AF / MRO İşletme Birimi Satış Müdürü Kim Shek, kendilerini dünyanın en iyi sızdırmazlık elemanı üretmek amacıyla çalışmalarına devam ettiklerini ve bu ürünleri tüm dünyaya tanıtmak için doğru anlaşmalar yaptıklarını söyleyerek konuşmasına başladı. Shek, konuşmasına şu sözlerle devam etti: “Nak kendini dünyanın en iyi sızdırmazlık elemanı üretmek için çalışmalarına devam ediyor. Bu ürünleri tüm dünyaya tanıtabilmek için güvenilir markalarla da anlaşmalar gerçekleştiriyor. Ailemize katılmaya karar verdikleri için Endaş ekibine sizlerin huzurunda teşekkür ediyorum. NAK ve Endaş, bu anlaşma ile birlikte yenilmez bir takım oluşturacaklar. Son kullanıcıların beklentilerini karşıladıkça sizler başarılı olacaksınız. Sizler başarılı oldukça da biz amacımıza ulaşacağız. Bugün ve bundan sonrası için tüm desteğimiz sizlerle birlikte olmaya devam edeceğiz.”

“OTOMOTİVDEN MADENE KADAR GENİŞ BİR PAZARA HİTAP EDİYORUZ”

NAK markasının kuruluş hikayesi, üretim noktaları ve satış faaliyetleri hakkında bilgi vermek amacıyla toplantıda söz alan NAK Satış Müdürü Thomas Hsiao, markanın kuruluş hikayesini şu sözlerle anlatıyor: “NAK markasının ismi uluslararası A sınıfının kısaltması anlamına geliyor. Tayvan merkezde 1976 yılında kurulan NAK, bu süre içerisinde dünyada önemli bir noktaya ulaştı. NAK’ın zaman çizelgesini incelediğiniz zaman küçük bir fabrika ile yola çıktığını görebilirsiniz. 2014 yılı itibariyle Çin, Tayvan, Rusya gibi ülkelere de fabrika kurarak geniş bir alanda varlığını sürdürmeye başladı. 58’den fazla ülkeye ihracat gerçekleştiren NAK, 2018 yılında 107 milyon dolar satış rakamına ulaştı. Ürün gruplarımız arasında; otomotiv, sanayi, tarım, inşaat, madencilik gibi farklı ve geniş sektörlerin bulunuyor. Endüstriyel segment alanındaki müşterilerimiz arasında ise hidrolik pompa, güç makinaları, robot kolları, rüzgar türbinleri, tarım makinaları üreticileri yer alıyor. Biz geliştirdiğimiz ürünlerle hem farklı sektörlerin daha kaliteli ürün üretmesini sağlıyoruz hem de kendi üretim noktalarımızı ileri teknoloji ile donatmaya devam ediyoruz” dedi.

“HEDEFİMİZ, YÜKSEK KATMA DEĞER İLE MÜŞTERİLERİMİZE HİZMET VERMEK”

NAK markasının globaldeki yeri ve çalışma faaliyetleri ile ilgili bilgi veren NAK markasının danışmanı John Rice, küresel satış ve global pazarla ilgili şu sözleri paylaştı: “Son beş senedir küresel satış sonrası girişim programımız ile yeni fırsatlar getiriyoruz. Türkiye pazarında ise Silkar Endaş ile birlikte hareket ederek ürünlerin ne kadar harika olduğunu anlatabiliriz. Her şirket fiyat, kalite ve servis olmak üzere üç değer üzerinde pazarlama faaliyetlerini sürdürüyor. Bu noktada müşteriler gözünde ise satış sonrası servis hizmetleri, yeterli stok ve kısa termin süreleri karar verme sürecinde etkili oluyor. Bizim hedefimiz ise yüksek katma değer ile müşterilerinize hizmet vermek. 35 senelik kaliteyi ve teknik hizmeti aldığınızda ve yüksek tok imkanı ile kısa termin süreleri eklediğimizde hızlı ve başarılı sonuçlar elde edeceğiz.” dedi.

Güncelleme Tarihi: 17 Şubat 2020, 12:20
YORUM EKLE

Radyo

Balluff

Dergiler