Jeneratör sektörüne yenilikçi yaklaşımlarla canlılık kazandıran Altaş Jeneratör, marka kimliğini, web sitesini ve logosunu yenileyerek çalışma azmini yansıttı. 2018 yılında ürün ve hizmet çeşitliliğinden ihracat noktalarına kadar birçok yeniliği içerisinde barından Altaş Jeneratör, hala gelişmekte olan yapısını sektörde farklı şekilde konumlandırıyor.

DÖNÜŞÜM VİZYONUNA YÖNELİK GELİŞTİRİLDİ

Markanın bu dönüşüm dönemindeki vizyonuna yönelik geliştirilen ‘‘Run for more’’ söylemi ise, Altaş Jeneratör’ün değişen ve dijitalleşen dünya koşullarında müşterilerinin beklentilerinin ötesine geçerek proaktif bir yaklaşımla daha fazlasına ulaşma arzusunu, artan heyecanı ve tutkusuyla daha fazlası için çalışma azmini yansıtıyor. Altaş bu sloganla ayrıca katma değer yaratabilmek adına tüm insanlığa inovatif bir anlayışla daha fazlası için birlikte yol alma çağrısı yapıyor.

KESİNTİSİZ ENERJİ VE DAHA FAZLASI

Değişen ve dijitalleşen dünya koşullarında enerji kesintisi, şirket faaliyetlerine ve ülke ekonomisine büyük bir darbe oluştururken özellikle sağlık, finans, telekomünikasyon, gıda gibi sektörlerde enerjinin sürekliliği daha da önemli hale geliyor. Kesintisiz enerji ve kesintisiz üretimi, ekonominin atar damarları olarak gören Altaş Jeneratör, 35 farklı ülkede 76 farklı firma ile Balkanlar, Ortadoğu, Rusya, Avrupa, Afrika, Türki Cumhuriyetler başta olmak üzere dünya genelinde birçok pazara kesintisiz enerji ulaştırıyor. Altaş Jeneratör, üretimin ve yaşam konforunun devamını sağlamak amacıyla daima daha fazlası için çalışıyor. Yenilenen vizyonu ve yeni kimliğiyle hali hazırda jeneratör sektörüne yeni bir soluk getiren marka, sektörü dönüştürecek atılımlara hazırlanıyor.