Corona salgını beraberinde finansal krizi de getirdiğini belirten Silva Network Yönetim Kurulu Başkanı Murat Karapıçak, sözlerini şu şekilde sürdürdü: 
“Ne yazık ki, bazı sektörler ciddi oranda daralmaya uğrarken, birçok işletme de kapatma kararı aldı. Ancak marketing network, krizden etkilenmeyen ve krize karşı ayakta kalabilen nadir sektörlerden biri. Çünkü insanlar kriz dönemlerinde işlerini kaybediyor bu durumdan en çok alt ve orta gelir grubu etkileniyor. Dolayısıyla herkesin evde olduğu bu süreçte kariyer ve statü sahibi, eğitimli, farklı meslek gruplarındaki kişiler marketing sektörüne dahil olmak istiyor. Çünkü hepimizin sabit giderleri var ve hayatımızı idame ettirmek zorundayız. Bu noktada network marketing sektörü büyük bir avantaj sağlıyor. Tecrübeli olsun olmasın herkesin eşit şartlarda olduğu bir kariyer fırsatı sunuyor. Şu anda da insanların bir gelir kapısına ihtiyacı var, hem kadınlar hem de erkekler evden para kazanmanın yollarını araştırıyor. Silva Network’ün 13 yıllık sektör deneyimi, marka bilinirliği ve itibarı sayesinde bu dönemde ciddi bir üye sayısına ulaştık.  Araştırmaya girenler için iyi bir tercih sunuyoruz. Kazandıran ve ürünleri kaliteli bir firmayla tanıştıkları için güvenle Silva Network’e üye oluyorlar. Örneğin biz Silva Network olarak Nisan ayında üye rekoru kırdık. Birçok kişinin işsiz kaldığı bu dönemde marketing sektörü olarak iyi bir konumda olduğumuzu söyleyebiliriz. Mevcut üyeler bu işin kıymetini ve ne kadar şanlı olduklarını anladılar, performanslarını ve kazançlarını ikiye katladılar. Daha önce hiç tanışmamış olanlar ise bu sisteme daha sıcak bakıyorlar. Çünkü güvenirliği ile alakalı soru işretlerini ortadan kaldırdılar. Tedarik sorusuna geldiğimizde ise şunları söyleyebilirim. Biz tedarikçilerimizle uzun zamandır çalışıyoruz ve tedarik zincirinde iş ortaklığı yürüttüğümüz kişileri değiştirmeyi düşünmüyoruz. Çünkü aramızda kurmuş olduğumuz güven ve samimiyet bağı var. Bu güven bağından kaynaklı olarak stok sorunu yaşamıyoruz. Aynı şekilde ürünlerimizi kendimiz ürettiğimiz için de bir stok sorunu ile karşılaşmıyoruz.
Biz kriz ilk ortaya çıktığı andan itibaren bu dönemin uzun bir süreç olduğunu düşünerek bir hareket planı oluşturduk. Tüm tedbirlerimizi aldık almaya da devam ediyoruz. B planı kapsamında tüm süreçlerimizi titizlikle yürüttüğümüz sürece stok ve üretim noktasında hazırlığımız tam diyebiliriz. 

“ÜLKEMİZDEKİ ÜRETİMİN NE KADAR ÖNEMLİ OLDUĞUNA DAİR FARKINDALIĞIMIZ ARTTI”

Bu süreçte çoğu şeyin değişeceğini düşünüyoruz. Çünkü corona krizine dünya hiçbir şekilde hazırlıklı değildi, salgın çok hızlı büyüyen büyük bir krize dönüştü. Bu noktada işsizliğin ve finansal krizin artacağını düşünüyoruz.  Bu süreçte üretimin ne kadar önemli olduğunu anladık. Ülkemizdeki üretimin ne kadar önemli olduğuna dair farkındalığımız arttı. Birçok ürünü ithal etmek yerine ülkemizde üretilmesinin ne kadar önemli olduğunun farkına vardık. Dolayısıyla bakış açımız değişiyor özellikle de network marketinge karşı dünyadaki fikirlerin değişeceğini düşünüyoruz. Çünkü sermayesi ve riski olmadığı için network marketingin iş dünyasından da talep göreceğini düşünüyoruz. Aynı zamanda hem firmaların hem de tüketicilerin risk almamak için daha çok nakit tercih edecekleri kanaatindeyiz.

SEMİNERLERİMİZİ DİJİTAL PLATFORMLARA TAŞIYORUZ

Şu süreçte bol bol kitap okuyor ve evde yapılabilecek spor aktivitelerine zaman ayırıyorum. Biz bu yılı seminer yılı ilan etmiştik. Planlarımız dahilinde her şehirde seminer düzenlemek vardı ancak corona virüs sebebiyle seminerlerimizi dijital platformlara taşıyoruz. Şu an da liderlerimize vermiş olduğumuz çok özel bir eğitim var. Bu eğitimimiz devam ediyor.”