Case IH marka traktörler; güçlü motor performansları ve yüksek teknolojileri ile her geçen yıl daha fazla çiftçi tarafından tercih ediliyor. TürkTraktör’ün ‘premium’ traktör markası Case IH, 2020 yılının ilk 9 ayında 2 bin 033 adet traktör satışı gerçekleştirdi ve pazar payını yüzde 6,6’ya taşıdı.

Müşteri odaklı yaklaşımları kapsamında bayileriyle düzenli olarak bir araya gelerek bilgi alışverişi ve genel değerlendirme yaptıklarını belirten TürkTraktör Pazarlama Direktörü Jiri Velharticky, bayilerinin hizmet kalitesini sürekli iyileştidiklerini söyledi. TürkTraktör Finans programlarının üzerinden sundukları yüzde 0 faize varan kampanyalarıyla çiftçilerinin Case IH traktörlerinr çok daha kolay sahip olduklarını aktaran Velharticky, sundukları geniş ürün gamı ile çiftçilerin en çok tercih ettiği markalardan biri olmanın mutluluğunu yaşadıklarını kaydetti.

Case IH’ten 5 yılda 7 Yeni Seri

Çiftçilerin beklentilerini dikkate alarak Case IH’in son 5 yılda pazara farklı segmentlerde 7 yeni traktör serisi sunduğunu ifade eden Velharticky, Case IH markalarıyla çiftçilerine en modern traktörleri sunmak adına ürün geliştirme çalışmalarını aralıksız sürdürdüklerini aktardı. Yenilikçi ve müşteri odaklı ürünleriyle çiftçilerinin beğenisini kazandıklarını aktaran Velharticky, özellikle yeni kompakt dizaynıyla Maxxum, FarmallC, Puma ve Optum CVX serileriyle ilgi oldukça büyüdüklerini aktardı.

Lansmanlarını bu yıl yaptıkları Case IH’in en yeni serisi JXE’nin, yılın ilk 9 ayında toplam Case IH satışları içinde elde ettiği yüzde 16’lik pay ile kendini kanıtladığına dikkat çeken Velharticky, Case IH’in ilk 9 aylık dönemde en fazla Adana, Kayseri ve Denizli bölgelerindeki çiftçilere ulaştığının altını çizdi. Velharticky, aynı dönemde en çok tercih edilen modellerin ise çiftçilerinin ihtiyaçlarına cevap veren birçok özellikleri ile JX75C, JX100 ve JX110 olduğunu söyledi. (AA)