banner1013
x

İKİ DEV MARKADAN İŞBİRLİĞİ

Hepsiburada ve Vestel önemli bir işbirliğine imza attı. Hepsiburada’nın, müşterilerinin siparişlerini ev ve işyerleri dışında bir teslimat noktasından, diledikleri zaman diliminde teslim almasına imkân tanıyan “Hepsimat” hizmeti artık Vestel’in satış noktalarında da geçerli olacak.

İKİ DEV MARKADAN İŞBİRLİĞİ

 Hepsiburada, siparişlerin ev ve işyerleri dışında bir teslimat noktasından teslim alınabilmesine olanak sağlayan, yenilikçi teslimat modeli Hepsimat’ın kapsamını, son olarak teknoloji devi Vestel ile gerçekleştirdiği iş birliği ile genişletiyor. Vestel’in bayii ve kurumsal mağazalarından seçili lokasyonların da projeye eklenmesiyle birlikte Hepsimat, 480 farklı teslimat noktasıyla müşterilerine hizmet vermeyi sürdürecek.

Lokasyon sayısını artıracak

Daima müşterilerinin alışveriş deneyimini en üst seviyeye çıkarmaya odaklandıklarını belirten Hepsiburada Operasyon Grup Başkanı Taner Timirci, müşterilerinin beklenti ve ihtiyaçlarını yakından takip ettiklerini ve bu doğrultuda inovatif hizmet modelleri geliştirdiklerini söyledi.. Teslimat gününde teslimat yerinde hazır bulunma mecburiyetinin müşterilerinin zaman zaman zorlandığı bir konu olduğunu fark ederek yeni teslimat modelleri Hepsimat’ı hayata geçirdiklerini aktaran Timirci, Vestel ile başlattıkları iş birliğinin hayırlı olmasını diledi.Timirci, bu hizmeti tüm Türkiye’ye yaymak için Hepsimat iş ortaklarının sayısını artırmayı ve 2020 yılı sonuna kadar da teslimat yapılacak lokasyonların sayısını 650’ye çıkarmayı planladıklarının altını çizdi.

Tüketicilere fayda sağlayacak

Vestel olarak entegre perakende sisteminin önemini vurgulayan Vestel CMO’su Duygu Badem Uylukçuoğlu, Vestel’in perakende uygulamalarını tüketici talep ve beklentileri şekillendirdiğini, öncelikli amaclarının onların değişen ihtiyaçlarını hızlı bir şekilde karşılamak ve hayatlarını kolaylaştırmak olduğunu söyledi. Müşteri deneyimini farklılaştırmak amacıyla birçok yeni uygulamayı esnek yapıları sayesinde hızla devreye alabildiklerini, uyum içinde çalışabilecekleri markalarla iş birlikleri kurabildiklerini söyleyen Uylukçuoğlu 2019 yılında hayata geçirdikleri Teslimat Noktası projesinin düzenli olarak online alışveriş yapan, çalışma koşulları, günlük sosyal hayatı veya okul sebebi ile gün içerisinde evin dışında vakit geçiren, dolayısıyla önden programlanamayan kargo teslimatları konusunda sorun yaşayan tüketicilere bir fayda sağlamayı amaçladıklarını kaydetti. (AA)

Güncelleme Tarihi: 17 Kasım 2020, 12:32
YORUM EKLE

Robot Zirvesi

Sick

Dergiler