Ekol Lojistik, Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle düzenlenen “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde lojistik sektörü kategorisinde ikinci kez en itibarlı şirket seçildi.

HALKIN TERCİHİYLE BELİRLENDİ

The ONE Awards’ta kazananlar; toplam 12 ilde, bin iki yüz kişiyle yüz yüze yapılan görüşmeler sonucunda halkın tercihiyle belirlendi. 

İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü araştırması sonuçları temel alınarak 53 kategoride gerçekleştirilen 7. The ONE Awards ödülleri, 17 Mart’ta çevrim içi platformda düzenlenen törenle sahiplerini buldu. 

"DÜNYA İÇİN EN İYİSİ OLMAYA ÇALIŞIYORUZ"

Ekol Türkiye Ülke Müdürü Arzu Akyol Ekiz, ikinci kez en itibarlı şirket seçilmenin gurur verici olduğunu belirterek, ödülün halkın seçimleriyle belirlenmesinin kendileri açısından daha da anlamlı olduğunu vurguladı.

Firmalarının kuruluşından beri topluma, çevreye ve çalışanlarına karşı görevlerini eksiksiz yerine getirmeye çalıştığını kaydeden Ekiz, “Başarımızın temelinde; sürekli yeni fikirler bulma becerisi ve yaratıcı fikirlere yatırım var. İnanarak çalışırsak aşamayacağımız hiçbir engelin olmadığını biliyoruz. Dünyanın en iyisi değil, dünya için en iyisi olmaya çalışırken takdir görmek, böylesine saygın bir ödülle onurlandırılmak bizi çalışmalarımızda cesaretlendiriyor.” diye konuştu.

"TOPLUMUN GELECEĞİNE KATKI İLKESİYLE İLERLİYORUZ"

Toplumun geleceğine katkı sağlamak ilkesiyle hareket ettiklerini, çalışmalarının karşılık bulmasından ötürü duydukları memnuniyeti ifade eden Ekol Kurumsal İletişim Direktörü Arzu Çetin ise “Yaptığımız her işte marka değerlerimize sahip çıkıyor ve onların ışığı altında müşterilerimize en yüksek kalitede hizmet veriyor, motivasyonu yüksek, tutkulu ve yapıcı bir ekip olarak mutlaka en iyi çözümü sunuyor ve hayata geçiriyoruz.” şeklinde konuştu.

Törende ayrıca, itibarını en çok artıran markaların yanı sıra bu başarıya ortak olan paydaşları da ödüllendirirken, Ekol'ün iletişim danışmanlığını yürüten STAGE İletişim de bu başarıdaki katkılarıyla ödülün sahibi oldu.