Türkiye lojistik sektörünü geleceğe taşıma vizyonu doğrultusunda sunduğu modern çözümlerle dikkat çeken Dinçer Lojistik, şimdi de rutin operasyonel süreçleri ‘oyun’a çevirerek verimliliği artırmayı amaçlıyor.

UÇTAN UCA TÜM SÜREÇLERDE UYGULANACAK

Haziran ayında GamFed tarafından organize edilen 3. Gamification Hackathon'da ödül kazandıktan sonra hızlandırılan şirket içi oyunlaştırma eğitimleri uygulama takvimi belli oldu. 

Buna göre kurum içinde düzenlenen webinar’larla bilgilendirmeler yapılacak, gönüllü ekiplerin düzenli eğitimleriyle süreç devam edecek. Oyunlaştırma kültürünün 2022'den itibaren rating ve performans da dahil A'dan Z'ye tüm süreçlerde uygulanması planlanıyor.

"YENİLİKLERİN, PROJELERİN ÇIKMASINI SAĞLIYOR"

Konu hakkında değerlendirmelerde bulunan Dinçer Lojistik CTO'su Murat Şencan, şöyle konuştu:

"Limelight Networks’ün The State of Online Gaming – 2020 araştırmasına göre dijital oyun oynayan bir şahıs günde ortalama 6,20 saatini harcıyor. Bunun en büyük nedeni oyunların kattığı yüksek motivasyon. Bu motivasyonu oyun dışı alanlara taşımak iş yaşamında önemli yeniliklerin, çözümlerin ve projelerin ortaya çıkmasını sağlıyor."

"DİJİTAL OLGUNLUK YENİLİKÇİ UYGULAMALARLA DESTEKLENİYOR"

Küresel ekonomi içerisinde önemli bir etkiye sahip olan sektörü ileriye taşımak adına yeni nesil uygulamalar hayata geçirdiklerini kaydeden Şencan, söz konusu rekabette sektördeki oyunculardan ayrışmak amacıyla djital ve kültürel bir dönüşümden geçtiklerini ifade etti.

Kurum vizyonu ve stratejisi çerçevesinde çalışanların bilinç seviyesini eşleyerek birlikte belirlenen hedeflere ulaştırmayı amaçladıklarını dile getiren Şencan, "oyunlaştırma"nın bakış açılarının bir parçası olduğunu vurguladı.

Şencan, sözlerine şu şekilde devam etti:

"Oyunlaştırmayı, lojistiğin nerdeyse tüm alanlarında, çalışan motivasyonunu ve verimliliği arttırmak amacı ile kullanmak mümkün. İş süreçlerimizi oyunlaştırarak ekiplerin problem çözme yeteneklerini ve yaratıcı düşünme kabiliyetlerini artırmayı amaçlıyoruz. Böylelikle dijital olgunluk seviyemizi yaratılacak yenilikçi uygulamalarla desteklemek ve tüm çalışanlarımızda bu oyunun bir parçası oldukları hissinin oluşmasını hedefliyoruz."

NAKLİYELAZIM KİTLE FONLAMA TURUNA ÇIKTI NAKLİYELAZIM KİTLE FONLAMA TURUNA ÇIKTI