Türkiye’nin ilk karayolu taşıma şirketi olarak 95 yıldır faaliyetlerini sürdüren Kamil Koç Otobüsleri A.Ş. teslim aldığı 10 adet Mercedes-Benz Tourismo 16 2+1 ile filosunu güçlendirdi.

"ÖNCELİĞİMİZ; GÜVENLİK, KONFOR VE EKONOMİK SÜRÜŞ"

Filosundaki bin araçtan fazla genç aracı ile yolcularına güvenilir ve konforlu seyahatler sunan firma, Mercedes-Benz Türk Yetkili Bayii Koluman İstanbul’da gerçekleştirilen satış sonrasında Mercedes-Benz Türk Genel Müdürlük Kampüsü’nde düzenlenen törenle ile 10 adet aracı yetkililerden teslim aldı.

Tören sırasında söz konusu teslimata ilişkin değerlendirmelerde bulunan Mercedes-Benz Türk Otobüs Filo Satış Grup Müdürü Burak Batumlu, “2021 yılı itibarıyla üretilen tüm şehirler arası otobüslerimizde, Covid-19 pandemisine karşı yeni antiviral etkili yüksek performanslı partikül filtreleri standart olarak sunmaya başladık. Yeni iklimlendirme sistemi sayesinde otobüslerin içindeki hava, her iki dakikada bir tamamen değiştirilebiliyor. Yeni otobüs siparişleri haricinde mevcut otobüslere de eklenebilen bu donanımlar sayesinde daha güvenli ve huzurlu yolculuklar yapılabiliyor. Ayrıca yolcular, muavinler, kaptanlar, işletmeler ve müşterilerden gelen geri bildirimler ışığında, 2021 yılı için 41 farklı yeniliği otobüs modellerimizde sunmaya başladık. Bu yenilikleri güvenlik, konfor ve ekonomik sürüş gibi, 3 ana başlıkta sunuyoruz." şeklinde konuştu.

"En"leri ve "ilk"leri kullanıcılarına sunmaya devam ettiklerini belirten Batumlu, yolcu taşımacılığında güvenlik, konfor ve ekonomik işletim maliyetleri sunan modelleriyle birlikte Kamil Koç’un daha verimli hizmetler sağlayacağına inandıklarını ifade ederek, müşterilerine ve bu satışın gerçekleşmesinde emeği geçen bayilerine teşekkürlerini iletti.

"ZORLU DÖNEMDE YATIRIMLARIMIZA DEVAM EDİYORUZ"

Şirket olarak pandemi nedeniyle zorlu geçen son 1 yılda yolcularına en sağlıklı, konforlu ve güvenli hizmeti sunduklarını ve son model otobüs yatırımlarına devam ettiklerini dile getiren Kamil Koç Özmal Filo Müdürü Tayfun Akgün, şöyle konuştu:

"Filomuzu Mercedes otobüslerle güçlendirdiğimiz için çok memnunuz. Mercedes-Benz’den aldığımız yeni donanımlar ve aktif filtre yazılımı ile donatılmış 10 adet Tourismo 16 2+1 aracımızla hem filomuzu güçlendiriyoruz hem de yolcularımıza sunduğumuz güven ve konforu artırıyoruz. Türkiye’nin dört bir tarafını birbirine bağlamak için yatırımlarımız sürecek. Mercedes-Benz ile uzun yıllardır devam eden iş birliğimiz, bu amacımızı gerçekleştirmekte bizim için önemlidir."

"İŞ BİRLİĞİMİZİ GÜÇLÜ BİR ŞEKİLDE SÜRDÜRÜYORUZ"

Koluman Motorlu Araçlar İcra Kurulu Üyesi Ali Saltık ise, 2020 yılından bu yana süren salgın koşulları dolayısıyla yükselmesini bekledikleri pazarın daraldığına ve sektörün önemli ölçüde kan kaybettiğine dikkat çekerek, buna karşın sektörde faaliyet gösteren firmaların girişimciliği ve pozitif bakış açılarıyla her ne kadar hak ettikleri desteği göremeseler bile hizmetlerini sürdürdüklerini söyledi.

Yeni yıl ile birlikte araçlarının kullanıcı talep ve ihtiyaçları doğrultusundan yenilendiğini aktaran Saltık, "Benzersiz güvenlik donanımları, yolcu, muavin ve sürücü konforunu artıracak birçok özellik eklendi. Bilhassa sürücü konforunu en ideal noktaya taşıyan otomatik vites özelliği, yeni araçlarımızda yüzde 4’e varan yakıt sarfiyatı sağlamaktadır." ifadelerini kullandı.

İş birliklerinin her sene güçlenerek devam ettiğini kaydeden Saltık, "Sektörün lider  firmalarından Kamil Koç yine bizi tercih ederek filosuna 10 adet araç daha dahil etmiştir. Yeni araçlarının bol kazanç getirmesini ve hayırlı olmasını diliyorum. Ve kendilerine yıllardır devam eden güzel iş ortaklığımız için bir kez daha teşekkür etmek istiyorum." diyerek sözlerine son verdi.