E-Ticaret Müşterilerinin Hayatını Kolaylaştıran Akıllı Çözümler

E-ticaret taşımacılığına pratik, güvenilir ve hızlı taşımacılık anlayışını kazandıran Hepsiburada, Hepsiexpress iştirakiyle Türkiye'deki e-ticaret dağıtım sektörüne güç kattı. 

E-Ticaret Müşterilerinin Hayatını Kolaylaştıran Akıllı Çözümler
EndüstrideAra3

Türkiye’nin lider e-ticaret platformu Hepsiburada’nın iştirakiyle 2017 yılında kurulan Hepsiexpress, yenilikçi hizmet modeliyle e-ticaret müşterilerini operasyonlarının merkezine koyarak aynı gün, ertesi gün randevulu ve hafta sonu teslimat seçenekleri sunuyor. 

Geçen yıla göre 5 kat büyümeyi hedefleyen Hepsiexpress, yılda ortalama yüzde 35 büyüyen e-ticaret sektörünün büyümesine ve gelişmesine katkı sunacak. 
İstanbul, Kocaeli, Ankara, Bursa ve İzmir olmak üzere Türkiye’nin çeşitli illerine hizmetlerini götürmeye devam edecek olan Hepsiexpress, Türkiye’deki  yaklaşık 30 milyar TL’lik çok kanallı ve online perakende pazarının yüzde 65’ine erişen ve operasyonlarını yaygınlaştırarak, sektördeki tüm markalara da bu yenilikçi teslimat modelini sunuyor. 

"MÜŞTERİ MEMNUNİYET ORANIMIZ YÜZDE 99"

Hepsiexpress Genel Müdürü Umut Aytekin, Hepsiexpress’in yenilikçi hizmetlerine ilişkin bilgi verdi. E-ticaret müşterilerinin ihtiyaçlarını gözlemlediklerini ve bu doğrultuda yenilikçi bir model sunduklarını söyleyen Aytekin, müşteri memnuniyet oranlarının yüzde 99 olduğuna dikkat çekti. Bu durumun kendilerini lider konuma taşıdığını söyleyen Aytekin, "Hepsiexpress olarak e-ticaret sektöründe faaliyet gösteren tüm markalara taşımacılık ve teslimat hizmeti vermeye hazırız." dedi. 

HEPSİEXPRESS’DEN GÜVENLİ VE AKILLI TESLİMAT

Hepsiexpress kendine ait özel filosunun yanı sıra işlerinde uzman, özel eğitimlerden geçen ve Hepsiexpress teknolojisini kullanarak akıllı teslimat sistemiyle operasyonlarını yöneten, profesyonel taşıma ekibiyle hizmet veriyor. Kendi geliştirdiği yüzde 100 yerli yazılım sayesinde müşterilerden alınan geribildirimlere göre hizmetlerini yenileyerek, yeni ihtiyaçlara göre operasyonlarını güncelliyor, müşteri şikayetlerini anında çözüyor. Hepsiexpress fark yaratan akıllı teslimat hizmetiyle e-ticaret müşterilerini cezbediyor.

 Hepsiexpress’in yaptırdığı “e-ticaret müşteri içgörüsü anketine” göre:

Randevulu teslimatta ödeme yapma oranı: Her iki kişiden biri 
Özel tercih randevulu hizmeti tercih edenlerin oranı: Yüzde 35
Ertesi gün randevulu hizmeti tercih edenlerin oranı: Yüzde 65
Teslimat zamanı benim için önemlidir diyenlerin oranı: Yüzde 97
Teslimat memnuniyetinin tekrar alışveriş yapmayı tetikleme oranı: Yüzde 98
Teslimat bilgisine önem verenlerin oranı: Yüzde 99

Hepsiexpress, randevulu teslimat özelliğiyle e-ticaret müşterilerine aldıkları ürünleri hafta içi veya haftasonu istedikleri gün ve saat diliminde teslim alma özgürlüğü veriyor. Aynı gün randevulu teslimatın yanı sıra ertesi gün teslimat seçeneğini de tercih etmek isteyen e-ticaret müşterileri sabah (09:00-13:00 arası), öğlen (13:00-18:00 arası) ve akşam (18:00-23:00 arası) olmak üzere üç ayrı randevu seçeneğinden birini tercih edebiliyor. Müşteriler aynı zamanda randevu saatlerinde değişiklik ve randevulu iade hizmetlerinden de yararlanıyor.
 

Güncelleme Tarihi: 01 Şubat 2019, 16:55
YORUM EKLE

Radyo

Berrmak

Dergiler