DHL Express Türkiye, toplam 100 milyon avroya varan yatırımlarıyla hizmet noktalarının sayısını ve kapasitesini artırmaya devam ediyor. Bu kapsamda; 388,7 bin avroluk yatırımla hayata geçirilen Yenibosna’daki yeni “DHL Service Point”, Güneşli ve çevresindeki DHL Express müşterilerinin uluslararası lojistik taleplerine yanıt vermek üzere 22 Haziran’da hizmete girdi. 

TALEPLERİ EN HIZLI ŞEKİLDE YANITLAYACAK

DHL Express Türkiye CEO’su Mustafa Tonguç konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, yeni “DHL Service Point” için genel müdürlük binasının İstanbul Havalimanı’na taşınmadan önce bulunduğu Güneşli-Yenibosna bölgesinin özellikle seçildiğini belirterek, gerek Yenibosna gerekse çevre bölgelerdeki müşterilerine yakın olmayı hedeflediklerini söyledi.

Tonguç, “Yeni hizmet noktamızla bölgedeki varlığımızı sağlamlaştırmayı ve müşterilerimizin taleplerini en hızlı şekilde yanıtlamayı amaçlıyoruz. Sadece İstanbul değil, tüm Türkiye’yi kapsayan yeni hizmet merkezi ve tesis yatırımlarımız önümüzdeki dönemde de sürecek.” dedi.

BENZERSİZ LOJİSTİK HİZMETLER PORTFÖYÜ

Lojistik sektörünün lider global markası DHL’in bünyesinde yer alan birimler, ulusal ve uluslararası koli teslimatından e-ticaret gönderi ve taşımacılık çözümlerine, uluslararası ekspres kara, hava ve deniz yolu taşımacılığından endüstriyel tedarik zinciri yönetimine uzanan benzersiz bir lojistik hizmetler portföyü sunuyor.

SIFIR EMİSYON HEDEFİ

DHL’in bir parçası olduğu Deutsche Post DHL Group, 2020 yılında 66 milyar avro gelir elde etti.

Gerek sürdürülebilir ticaret uygulamaları gerekse topluma ve çevreye karşı duyduğu sorumlulukla Grup, dünyaya pozitif katkı sağlıyor ve 2050 itibarıyla sıfır emisyon hedefine ulaşmayı amaçlıyor. 

LOJİSTİKTE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİN ANAHTARI TEKNOLOJİ YATIRIMI LOJİSTİKTE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİN ANAHTARI TEKNOLOJİ YATIRIMI