Global lojistik sektörü oyuncularından DHL Supply Chain Türkiye, yılın her çeyrek döneminde 6 farklı sektörde faaliyet gösteren müşterileri üzerinde gerçekleştirdiği müşteri memnuniyeti ve deneyimi anketinde, mükemmelliği temsil eden 81 başarı skoruna ulaştı.

YILDA 4 KEZ ÖLÇÜMLÜYOR

Müşteri memnuniyetinde hep daha iyiyi hedefleyen ve bunu her yıl üçer aylık periyodlarda 4 kez ölçümleyen firma, son olarak yaptığı "Müşteri Deneyimi Anketi"nin 2020 yılı son çeyrek sonuçlarını açıkladı. 

Firma, global şirketlerce uygulanan ve devamlı izlenen ve sektörde önemli bir derecelendirme özelliği taşıyan, gelişime açık tarafların görülmesini sağlayan çalışmayı, müşterilerinden gelen farklı formatlardaki geri dönüşler neticesinde titizlikle değerlendiriyor.

"İŞ ORTAKLARIMIZIN GÖRÜŞLERİNE ÖNEM VERİYORUZ"

Araştırmaya ilişkin görüşlerini paylaşan DHL Supply Chain Türkiye İş Geliştirme Direktörü Ömür Özkardeşler, araştırmanın daha iyiye ulaşma hedeflerinde en önemli destek aracı olan CXM’in (Customer Experience Management) sağladığı iletişim kanalının müşterilerinin bağlılığını artırmaktaki rolüne dikkat çekerek, iş ortaklarının memnuniyet derecelendirmelerinin, kendileri için önem taşıdığına vurgu yaptı.

Araştırmada 70 ve üzerindeki skorlar mükemmelliği temsil ederken, firma 2020 son çeyrekte 81 NPS (Net Promoter Score) ile bu bağlamda çeyreklerdeki skor hedefini yükseltmeyi sürdürüyor.