Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, depolarında kullandığı Thread In Motion (TIM) tarafından pazara sunulan yeni ürünü akıllı eldiven Glogi ile zaman ve maliyetten yüzde 50 verimlilik ve tasarruf sağlıyor.

"SEKİZ FARKLI ÜLKEYE İHRACATINI YAPIYORUZ"

Bilhassa firmanın lojistik süreçlerinde kullandığı akıllı eldiven, mal giriş-çıkış, toplama, ayrıştırma, mal sayım, e-ticaret operasyonları gibi pek çok iş sürecinde önemli avantajlar elde etmesine imkan veriyor.

Eller serbest kullanım kolaylığı ve sadece 45 gram olmasıyla lojistik sektörüne büyük katkılar sağlayan ürünleriyle ilgili konuşan TIM Kurucu Ortağı ve CEO'su Kadir Demircioğlu, "Covid-19 pandemisinin de etkisiyle lojistik sektöründe yaşanan büyük değişime uyum sağlamak üzere akıllı eldiven Glogi’yi çıkardık; böylece hem lojistikteki süreçleri iyileştirerek hem de operasyon hızını yüzde elli artırarak amaçladığımız müşteri memnuniyetini sağladık. Yerli bir şirket olarak ülkemizde Türk mühendislerimizle beraber geliştirdiğimiz eldivenleri artık sekiz farklı ülkeye ihraç ediyoruz. Bu, bizim için büyük bir gurur kaynağı." diye konuştu.

11 DEPOSUNDA KULLANIYOR

Süpermarket zincirinin toplam 11 deposunda kullandığı akıllı eldiven, mevcut sistemlere kolaylık entegre olmasının yanı sıra özellikleriyle çalışanların mutluluğunu ve ergonomisini sağlıyor.

TIM ile 2019'dan bu yana iş birliği içinde çalışan firma, ürün sayesinde önemli kazanımlar elde etti.

İNSAN KAYNAKLI HATALAR AZALDI, SÜREÇLER HIZLANDI

Tüm depo operasyonuna pozitif etki eden ürün ile firma, çalışanları arasında  işlemlerde yüzde 50’yi aşkın bir hız artışı yakaladı.

Ayrıca insan kaynaklı hatalar da neredeyse sıfıra indirgendi ve sahadan toplanan bilgiler ölçümlenerek daha doğru kararlar alınmaya başlandı.