CAG Logistics, 2021 yılında hem yeni yatırımlar gerçekleştirdi hem de hizmet alanını genişletti. Gerçekleştirdiği bu çalışmalar neticesinde 2021 yılında 550 milyon TL ciroya ulaştı. 2021 yılında ihracat ve ithalatta 10 binin üzerinde tır yüklemesi yaptı ve toplamda 250 bin tona yakın yük taşıdı. Soycan Şirketler Grubu ve CAG Logistics Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soycan, yeni dönem hedeflerini anlattı ve 2022 yılında yüzde 20 büyüme hedefine ulaşmak istediklerini belirtti. 

KIZILDENİZ’DEKİ KRİZ TÜRK İHRACATÇISINA AVANTAJ SAĞLAYABİLİR KIZILDENİZ’DEKİ KRİZ TÜRK İHRACATÇISINA AVANTAJ SAĞLAYABİLİR

“ROMANYA’DA YENİ BİR YATIRIM GERÇEKLEŞTİRDİK”

Soycan, konuyla ilgili görüşlerini şu sözlerle aktardı: “CAG Logistics olarak en sık taşıma yaptığımız ve rekabetçi olduğumuz Romanya’da yeni bir yatırım gerçekleştirdik. Bu yatırım ile Türkiye ile Avrupa arasındaki en önemli ticari ve lojistik köprülerinden biri olmayı hedefliyoruz. Ofisimiz 2022 yılının ilk aylarında faaliyete geçmiş olacak. Ayrıca 2022 yılında Nordik hatlarındaki operasyonlarımıza ağırlık vermeyi; parsiyel taşımacılık hizmetlerimiz kapsamında Almanya, Hollanda, Belçika, Litvanya ve Letonya’daki kabiliyetimizi artırmayı planlıyoruz.”  

CAG LOGİSTİCS’TEN 2021 YILINDA TAŞIMACILIĞA CİDDİ YATIRIMLAR

Lojistik sektörünün 2021 yılında pandeminin olumsuz havasını üzerinden attığını da belirten Soycan şunları paylaştı: “Ülkemizde lojistik sektörünün büyüklüğünün yaklaşık 514 milyar TL olduğu tahmin ediliyor. Bu da Gayri Safi Yurtiçi Hasıla’nın yaklaşık yüzde 12’sine denk geliyor. Bunu göz önüne aldığımızda pandeminin etkilerinin biraz olsun dağıldığı 2021 yılı, bizim açımızdan son derece verimli geçti. CAG Logistics olarak bu yıl, havayolu ve denizyolu hizmetlerimizin kapsamını geliştirdik. En fazla ağırlığı ise intermodal taşımalarımız oluşturdu. Hizmet ağımıza Uzak Doğu rotalarını ekledik. Bunun yanı sıra insan kaynağına yatırım yaptık ve ekibimizi genişlettik. Romanya şirketimizin kuruluş işlemlerine başladık. 2022 yılının ilk aylarında faaliyetlerimize başlayacağız. Türkiye ile Avrupa arasında gerçekleşen ithalat ve ihracat lojistiği için intermodal taşımalarımızda navlun kampanyasını yaptık ve KOBİ Destek Paketi oluşturarak sektöre olan katkımızı her daim sürdürdük.”