Paylaşıma ve yeniden kullanıma dayalı iş modeliyle sektörlere özel tedarik çözümleri sunan CHEP, müşterilerin hayatını kolaylaştıracak bir hizmeti daha uygulamaya aldı. CHEP’in küresel hizmet ağı ve çözüm odaklı teknoloji yatırımlarıyla hayata geçirdiği Tahmini Varış Zamanı (TVZ) hizmeti, siparişlerin CHEP servis merkezinden çıktığı anda müşteriye otomatik bir mesaj göndererek siparişlerin tahmini varış zamanını bildiriyor. Palet teslimatlarına şeffaflık getiren yeni hizmet; daha etkili bir planlama, üretim ve operasyon yönetimi sağlıyor.

Tedarik zincirine yönelik 60 ülkede çözümler sunan CHEP, müşteri odaklı teknoloji yatırımlarını sürdürüyor. Şirket, başta hızlı tüketim ürünleri üreticileri ve imalatçıları olmak üzere tüm müşterilerinin kullanımına açacağı yeni hizmeti TVZ ile müşterilerin ilk andan itibaren siparişlerini izleyebilmelerini sağlayacak. Yeni hizmetle müşteriler, tedarik zincirlerini optimize ederken üretim ve saha yönetimlerini daha iyi planlayabilecek. 

Tek yönlü sevkiyat yani standart hizmet için sipariş veren tüm CHEP müşterileri, güzergâh üzerindeki trafik koşulları da dikkate alınarak hesaplanan tahmini bir varış zamanı bildirimi alacak. Nakliye esnasında durum güncellemesi de yapabilen yeni özellikle birlikte, CHEP müşteri portalı (myCHEP) üzerinden alınan bir link üzerinden teslimat aracını rotada takip etmek mümkün olacak. 

 “HİZMET KALİTEMİZİ ARTIRMAYI HEDEFLİYORUZ”

Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren CHEP Türkiye Kıdemli Saha Operasyonları Müdürü Serhat Enyüce, “Müşterilerimizin gereksinimlerini ve sorunlarını anlayabilmek için kapsamlı araştırmalar ve düzenli görüşmeler gerçekleştirdik. Bu çalışmalar sonucunda palet teslimatlarının varış zamanına ilişkin kritik ve şeffaf bilgi ihtiyacının son derece rekabetçi bir piyasa ortamında giderek önem kazandığını gördük. TVZ’yi müşterilerimizin kullanımına açarak hizmet kalitemizi artırmayı hedefliyoruz. Yılın ilerleyen dönemlerinde yeni özelliğin daha da iyileştirilmesi adına gerekli adımları atacağız” diye konuştu.