Makina

PARKER'DAN YENİ BÜKÜLMÜŞ EKSENLİ MOTOR SERİSİ V16

Parker Hannifin'in Pump and Motor Division Europe (PMDE) birimi yeni bükülmüş eksenli motor serisi V16'yı sektöre sundu. Seri gelişmiş hız kapasitesi sunuyor.

Parker Hannifin'in Pump and Motor Division Europe (PMDE) birimi; değişken deplasmanlı, bükülmüş eksenli yeni bir motor serisi olan V16'yı piyasaya sürdü.  Yeni V16, tanınmış V12 ve V14 motor serisinin geliştirilmiş bir versiyonudur; benzersiz hız performansı ve basınç değerleri sunarak inşaat; denizcilik ve açık deniz; petrol; gaz ve tarım uygulamalarında daha yüksek güvenlik marjları ve daha yüksek verimlilik sağlıyor. 

UZUN BİR KULLANIM ÖMRÜ SUNUYOR

V16-220 ve V16-270 olmak üzere iki ölçüde sunulan yeni motorlar, özellikle yüksek performanslı makinelerde açık ve kapalı devre şanzımanlar için tasarlanmıştır. V16'nın yenilikçi diferansiyel piston kontrol sistemi, 3 yönlü vana ve sınıfının en iyisi deplasman oranı (5,5:1) sayesinde V16, sorunsuz ve hassas bir kontrol sağlar. Laminasyonlu piston segmanlarına sahip patentli küresel piston tasarımı, rakiplerinden %30'a kadar daha yüksek bir şaft hızı kapasitesi sağlar. 550 bara kadar yüksek basınç seviyesi ile birlikte V16, gelişmiş performans ve uzun bir kullanım ömrü sunuyor. 

Küresel piston tasarımı ayrıca %99'a varan yüksek hacimsel verimlilik sağlar. Motoru sıfır deplasmana ve rölantiye indirme özelliği sayesinde, önemli ölçüde yakıt tasarrufu sağlanabilir. Pump & Motor Division Europe'ta Ürün Lideri olan Christian Bengtsson, "Yeni V16, muhtemelen piyasadaki en verimli değişken bükülmüş eksenli motordur" diyerek şunları da ekliyor: "Güç tüketimini azaltarak işletim maliyetlerini önemli ölçüde azaltabilir ve OEM'lerin emisyonları azaltma ve gelecekteki çevre yönetmelikleriyle uyum sağlama hedeflerini destekleyebiliriz."

V16'nın hem ISO hem SAE versiyonlarının yanı sıra standart eksenel ve radyal portlar gibi esnek port seçenekleri de mevcuttur. Parker, yeni bir konum sensörü ve takılabilir hız sensörü ile izleme olanağı da sunar.