HaberOrtak

Reliz yeni reklam platformunu tanıttı

Reliz, mobil uygulamalar için sunduğu full-stack performans pazarlama çözümlerini güçlendirme yolundaki son adımını atarak kendi dijital reklam platformunu canlıya aldı. Böylelikle şirket müşterileri için bir global dijital partnere dönüşme yolculuğunu tamamladı.

Pazarlama piyasasında global arenada faaliyet gösteren Reliz, mobil uygulamalar için müşteri kazanımı ve yeniden hedefleme yeteneklerini artırmak için in-house olarak bir makine öğrenimi çözümü geliştirdi. “Kendi App içi envanterimiz ve algoritmarlarımızla, müşterilerimizin mobil uygulamalarının bütün potansiyelini keşfetmesini sağlayacağız” diyen Reliz CEO’su Mikhail Kapranov, “Yıllara dayalı tecrübemizle yarattığımız komple fonksiyonel bir platform, müşterilerimizin tek yapması gereken kampanyalarının ticari hedeflerini belirlemek olacak” diye konuştu.

Firmanın Global Operasyon Direktörü Sergey Mun ise programatik platformunun ilk sonuçlarından son derece memnun olduklarını söyledi. Mun, kendi reklam platformlarının lansmanı için heyecanlı olduklarını ifade ederek şunları söyledi: “Beta test aşamamızda yer alan müşterilerimizin kullanıcı kitlesinde sürdürülebilir bir artış gözlemledik. Son performans analizlerimize göre, algoritmalarımız sayesinde, öğrenme sürecini tamamladıktan sonra diğer in-app reklam platformlarına kıyasla %20 daha düşük deep-funnel CPA maliyeti ve %10 daha yüksek gelir performansı (ROAS) yakaladık. Bu sonuçlar, müşterilerimizin performansımızdan memnuniyetleri sonucunda buraya daha fazla bütçe ayırmalarını sağladı.”

DÜNYADA 750 MİLYON KİŞİYE HİTAP EDECEK

Reliz reklam platformu, Türkiye’deki 55 milyon mobil kullanıcının yanı sıra tüm dünyada 750 milyondan fazla tüketiciye hitap edecek. Şirketin Türkiye Direktörü Ozan Tekin ise bu lansmanın ardından yerel pazardaki başarılarının hızlanarak artacağını duyurdu. “DSP’mizin ilk testlerinin Türkiye’deki kampanyalarda yapılmasından ve optimizasyonlarımızın buraya odaklı olmasından onurlandık. Finans, e-ticaret, yemek teslimatı gibi dikeylerde Türk firmalarıyla yarattığımız başarı hikayelerinin sayısını artırma konusunda kendi teknolojimizi kullanıyor olmak bize güç katacak. Reliz’in yerel pazardaki ayak izi daha da büyüyecektir” diye konuşan Tekin, “Kendi dijital reklam platformunun yanı sıra, Reliz aynı zamanda medya satın alımı ve hesap yönetimi, kreatif tasarımı ve dijital dünyaya yeni giren firmalara mobil odaklı profesyonel danışmanlık gibi hizmetlerle portfolyosunu genişletmeye devam ediyor” dedi.