Makina

DEFACTO GLOBAL MARKA HEDEFİYLE YENİDEN YAPILANMAYA GİTTİ

DeFacto’nun üst yönetim organizasyonel yapısı, global moda markası vizyonuyla yeniden yapılandırıldı.

DeFacto 2021 yılını yüzde 80 civarında bir büyüme ile tamamlamasının ardından global marka olma vizyonu doğrultusunda organizasyonunu yeniden yapılandırma kararı aldı.

ÜÇLÜ KANAL VE GENEL MÜDÜRLÜK ALTINDA SÜRDÜRÜLECEK

Firmanın üst yönetiminde gerçekleştirilen yapılanma ile birlikte bundan böyle faaliyetler “Pazarlama ve Mağazacılık”, “Yatırım & Glabal Franchise veToptan & Kurumsal Satış” ve “Online” olmak üzere üçlü kanal ve Genel Müdürlük çatısı altında sürdürülecek.

Bu kapsamda şirketin büyük öneme sahip stratejik odak alanlarından biri olan online kanaldaki büyümeyi ve dönüşümü hızlandırmak amacıyla “Online Genel Müdürlüğü”, Önder Şenol’un sorumluluğunda faaliyetlerine devam edecek. CFO olarak görev alan Şenol, mevcut Finans ve Hukuk fonksiyonlarının liderliğinin yanı sıra yeni yapının yönetimini de üstlenecek.

FİZİKİ KANALDA DA DEĞİŞİKLİK YAŞANDI

Öte yandan firmanın büyüme hedeflerinin realize edilmesinde kilit önemdeki fiziki kanal ile ilgili faaliyetler de “Yatırım & Global Franchise ve Global Toptan & Kurumsal Satış Kanalı Genel Müdürlüğü” çatısı altında birleştirildi.

Söz konusu göreve markada COO’luk görevini yürüten Serdar Ersoy atanırken, “Pazarlama ve Mağazacılıktan Sorumlu Genel Müdürlük” görevinin de 2 Mart 2022 tarihinde firma bünyesine katılan Barış Sönmez’e emanet edileceği bildirildi.