Otomasyon

CMC Turkey, iş alanlarını geliştirecek

CMC Turkey, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından tescil edilen Ar-Ge merkezinde teknolojik bilgi üretimine katkı sağlamanın yanı sıra, üretim süreçlerinin geliştirilmesi ve girişimciliğin desteklenmesini de amaçlıyor.

Merkez bünyesinde ürün işlev tasarımı, değerlendirme analizi ve yeni işlevler sağlayacak ürünlerin geliştirilmesi planlanıyor.

Müşteri memnuniyetini maksimum oranda sağlamak üzere yeni işlevler sağlayan hizmetler geliştirmek misyonuyla çalışmalarına başlayan merkezde 29 personel görev alıyor.

Firma, Ar-Ge merkezi ile ayrıca tamamen yerli imkanlarla üretilen ürünlere odaklanarak bu sayede dış kaynak kullanımını önlemeyi hedefliyor.

KOBİ’LERE ÖZEL YENİ NESİL ÇAĞRI MERKEZİ UYGULAMASI

Diğer yandan CMC Turkey, KOBİ’lere özel hizmeti Yeni Nesil Çağrı Merkezi “Ulaş Kazan”ı hayata geçirdi.

Kurumların, müşterileriyle çağrı veya SMS aracılığı ile iletişim kurduğu Ulaş Kazan, web tabanlı bir platform olarak hizmet sunuyor.

Kullanıcılar, Ulaş Kazan üzerinden gerek robotik aramalarla müşterilerine cüzi bir bedel karşılığında ulaşabiliyor gerekse canlı müşteri temsilcileri vasıtasıyla profesyonel çağrı merkezi hizmeti alabiliyor.

KOBİ’ler ihtiyaçları kapsamında satın alacakları paketler ile uzun dönemli kontrata gerek kalmadan çağrı merkezi hizmetine sahip olabiliyor.

“YENİ VE BÜYÜK ÖLÇEKLİ PROJELER ÜRETECEĞİZ”

CMC Turkey Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Meriç Ayçin, sürdürülebilirliği sağlamak adına devamlı yeni projeler geliştirmenin öneminin altını çizerek, şunları kaydetti: “Her seferinde önemle belirttiğimiz üzere IT departmanımızın gücü ile birlikte Ulaş Kazan gibi hizmetleri, ürünleri üretebilir duruma geldik. Bütün bu gelişmeler ışığında, Kağıthane binamızda Ar-Ge merkezimizi kurduk. Çığır açan ve yenilikçi teknolojik gelişme sağlayan Ar-Ge merkezimizle, yeni ve büyük ölçekli projeler üretmeyi hedefliyoruz.”