Hitachi Vantara, verinin doğru kullanıldığında müşteri deneyimini nasıl geliştirdiğini ve karlılığa nasıl yardımcı olduğunu İstanbul’da düzenlediği Hitachi Partner Day etkinliğinde detaylarıyla paylaştı. Hitachi Vantara Stratejik Kanal & İş Ortakları Satış Müdürü Özlem Köklü Avcı’nın açılış konuşmasını yaptığı önemli etkinlikte; büyük veri, veri analitiği ve kanal yönetimi gibi konularda değerli bilgiler paylaşıldı. Veri miktarının hızla arttığı ve dolayısıyla veri yönetiminin de her geçen gün daha önemli hale geldiğinin altı çizilirken, veri sahipliğinin önemi de vurgulandı. Bugün var olan verinin yüzde 90’ının sahipliğinin bilinmediği ve sadece verilerin yüzde 15’inin kullanıldığı ifade edildi. Etkinlikte, 2016 yılında 16.1ZB olan veri üretiminin 2025 yılında 10 katına çıkacağı ve bunun dörtte birinden fazlasının gerçek zamanlı içeriklerden oluşacağı aktarıldı. Bu rakamın yüzde 95’ini gerçek zamanlı IoT verilerinin oluşturacağı açıklandı.
"MÜŞTERİLERİMİZE 360 DERECE DENEYİM SUNUYORUZ"
“ÇOK VERİ, GÜVENLİK AÇIĞINA DA SEBEP OLUYOR”
Hitachi Content ürün ailesi hakkında bilgi aktaran Hitchi Vantara Veri Zekası Teknik Uzmanı Serkan Kantarcıoğlu ise farklılaşmanın artık kullanıcı verilerinin doğru şekilde kullanılmasıyla mümkün olduğunu dile getirdi. “Sadece veriyi depolamak değil bunu doğru şekilde kullanıp maddi kazanç elde etmek de mümkün.” diyen Kantarcıoğlu sözlerini şöyle sürdürdü: “Son iki yılda dünyanın var olan verisinin %90’ı elde edildi. Bu kadar çok veri olması güvenlik açığına da sebep oluyor. Hitachi olarak verinin önemini biliyor ve veri odaklı bir yaklaşım sunuyoruz. Ürünlerimiz 140’tan fazla ürünle entegre olarak çalışabiliyor, nerede olursa olsun ve kaynağı ne olursa olsun veriye ulaşma, veriyi depolama ve analitikle istenen veriye ulaşmayı sağlayan kapsamlı bir hizmet sunabiliyoruz ki bu boyutta hizmet sunan tek marka Hitachi.”