Haibrag e-ticaret marketleri A.Ş, Türkiye'de şirket kuruluş işlemlerini gerçekleştirerek personelden teknik alt yapısına kadar her şeyi tamamladı. Haibrag e-ticaret marketleri A.Ş, elektronik eşya, temizlik ürünleri, gıda, mobilya gibi 40 bin çeşitten fazla ürün sunacak. 

TÜRKİYE PAZARINI ANA DAĞITIM ÜSSÜ YAPACAK 

Türkiye'de hayata geçirdikleri yatırımla ilgili bilgi veren Haibrag A.Ş Türkiye CEO’su Murat Kadir Gül, "E-ticaret platformunu diğer alanlardan ayırmak için 2 temel üzerine yoğunlaşıyoruz. İlk olarak lojistiğe önem veriyoruz ve 7 bölgenin 18 ilinde depo - dağıtım ağları oluşturuyoruz. Ulaşım hizmetini ise kendi araç filomuzla ve yine kendi personelimizle sağlamayı planlıyoruz. Koronavirüs salgını süresince teknik alt yapımızı kurmak için çalıştık. Neticesinde Türkiye'de sektörün en iyilerinden oluşan bir personel kadrosu oluşturduk. 40 bin çeşit ürün gamı hazırladık. En önemlisi de Almanya başta olmak üzere yurt dışından getireceğimiz ürünleri buraa satışa sunacağız. Türkiye bizim için gelişime açık olan önemli bir pazar. Bu sebeple ana dağıtım üssü olarak Türkiye'yi tercih ettik ve 5 yıllık planlarımızı bu şekilde gerçekleştirdik."  

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ HEDEFİYLE ÇALIŞIYORUZ 

Ayrıca müşteri sorunlarına yüksek duyarlılıkla çözüm getirme prensibiyle çalıştıklarını ifade eden Gül,“Son yıllarda e-ticaretin artması ile birlikte zaman zaman üründen ve hizmetten kaynaklı müşteri memnuniyetsizliğini gözlemliyoruz. Bu durum sektörün gelişmesinin önündeki en büyük engel olmaya devam ediyor. Biz Haibrag olarak bunun farkındayız ve bu konuda personel eğitimlerimiz devam ediyor. Müşterilerinin sorunlarını en kısa sürede çözüme kavuşturuyoruz. Haibrag A.Ş Alman kalite ve disipliniyle yüzde yüz müşteri memnuniyetini hedeflemiştir” diyerek açıklık getirdi.