Schunk, 2019 yılında “Open” kampanyası ile “Marka Stratejisi ve Yaratımında Mükemmellik | Marka İletişim – Kampanya” kategorisinde Alman Marka Ödülü’ne layık görüldü. 

Firmanın Yönetim Kurulu Başkanı Henrik Schunk ödül töreninde konuya ilişkin yaptığı değerlendirmede, “Marka yönetiminin Alman Oscar’ı, makina mühendisliği için pazarlamada yeni bir çığır açmanın önemini vurguluyor.” dedi. 

LEHMANN İLE ANLAŞMIŞTI

Alman Milli Takımının kalesini de koruyan efsane kaleci Jens Lehmann ile 2012 yılında marka elçisi olarak anlaşan firma, dünya çapında başarılı bir aile şirketi olarak yıllar boyunca markasına benzersiz bir duygusal boyut katmayı başarmıştı. 

Schunk, “Open” Kampanyası ile etkili B2B pazarlama iletişimini başarıyla sürdürüyor. Bu kampanya, firmanın dijitalleşme yolundaki isteğini ve heyecanını tanımlıyor. 

Schunk dünyası,tüm sistemlere, arayüzlere, robotlara, makinalara, verilere ve bulutlara açıktır. Bu açıklık ve yenilikçilik ile Schunk, müşterilerinin akıllı ve geleceğe yönelik teknolojileri kullanımında sınırsız özgürlüğü deneyimlemelerine olanak sağlayarak, markanın kalbindeki müşteri sadakatini ve “Üstün Deneyimi” güçlendirmesine imkan veriyor. 

Kampanya, fuar standlarından basılı ve dijital medyaya kadar tüm ilgili marka temas noktalarına eşit ölçüde yayılıyor. Bu kampanya mesajı, dünya çapında bir milyon insanın neredeyse dörtte üçüne ulaştı. 

1953 YILINDA KURULDU

Alman Tasarım Konseyi, Alman parlamentosu tarafından 1953 yılında Alman endüstrisinin tasarım uzmanlığını güçlendirmek için kurulmuştu. Bu konsey, Alman Marka Enstitüsü ile birlikte yılda bir kez Alman Marka Ödülleri organizasyonunu gerçekleştiriyor. Alman Marka Ödülü, yenilikçi markaları, tutarlı marka yönetimini ve etkili marka iletişimini tanıyor. 

Kazanan şirketler, farklı disiplinlerden bağımsız bir marka uzmanı jürisi tarafından seçiliyor.