TÜKETİCİ ALIŞKANLIKLARI DEĞİŞTİ, ÖNCELİK HİJYEN

Endüstri Radyo’ya konuşan İnoksan Pazarlama ve Bayi kanalı Satış Müdürü Sercan Özgür Vural, kovid-19 salgını sürecinde artan hijyen tedbirleri üzerine bilgi verdi.

Enerji Zirvesi

Eve İş Götürme programına konuk olan İnoksan Pazarlama ve Bayi kanalı Satış Müdürü Sercan Özgür Vural, koronavirüs salgınında artan hijyen tedbirleri üzerine Endüstri Radyo’da bilgiler verdi.

ÖNCELİK HİJYEN 

Yiyecek ve içecek tüketiminin olduğu her yer, mekan ve tesis bizim hedef kitlemiz diye Vural, bu dönemde tüketici alışkanlıkların değişerek önceliğin hijyen olduğunu belirtti.

Tasarrufun da öneminin anlaşıldığını söyleyen Vural, “Aynı zamanda dijital önemli bir yere sahip oldu. Yeni nesil buna adapte zaten ama diğer kişiler de dijital mecrada buluştu. Ancak bu mecra aynı zamanda bunu da beraberinde getirdi; artık yemek sektörüyle buluşmaya başladık. Market, paket servis gibi alanlara yatırımlar arttı.” dedi.

TESİSLERDE TEMASI ENGELLEDİK

Vural, her ne olursa olsun insanların sosyalleşmeyi özlediğini de belirterek korunma ihtiyacının tepede olacağını söyledi.

Vural, “Markalara yönelim olacak çünkü insanlar daha güvenilir bulacak. Biz de ürünlerimizle bunu nasıl buluştururuz dedik. Bütün tesislerimizdeki ürünlerimizi özellikle teslim hatlarımız ve açık büfelerimizde teması engelledik. Yine ultraviyole dediğimiz tabak ve bulaşık sterilizasyon cihazları ile yatırımcılarımıza yeni teknolojili cihazlar sunduk. Ayrıca yüksek derece yıkama yapan bulaşık yıkama makinelerini ürettik ve piyasaya sürdük.” açıklamasında bulundu.

Vural, sürekli olarak ürün geliştirme faaliyetlerinin devam ettiğini belirtti.

Güncelleme Tarihi: 09 Mart 2021, 10:48
YORUM EKLE

Robot Zirvesi

Endüstri 40 Zirvesi

Dergiler

ST Endüstri Radyo Canlı Yayını