Etekteki Taşlar programına konuşan Yazar, Eğitmen, Exclusive Marka Danışmanı Roberto Murat Özdemir, exclusive markaların nasıl yönetilmesi gerektiği üzerine Endüstri Radyo’da bilgiler verdi.

200’Ü ÜSTÜNDE KRİTERLE MARKA YÖNETİMİ 

Exclusive marka yönetimini, markanın iç tarafında çalışan bütün kişilerin iletişim, kurum kültürü, marka anlayışı gibi bütün pazarlama mecralarında aynı çizgide hareket edebilmesi olarak açıklayan Özdemir, 200’ün üzerinde kriterle marka yönetimi yaptıklarını belirtti.

Özdemir, “Firma bizden destek aldığında biz onun marka süreçlerinde ve tüm kanallarda öncelikle stratejisini oluşturmak, ulaşmak istediği hedefleri belirlemek ve bir yol haritası çizmek üzerine çalışıyoruz. Bu yol haritasında kurum kültürü ve hedefleri doğrultusunda tüm mecraları nasıl kullanacağı üzerine A’Dan Z’ye sunuyoruz.” dedi.

MARKAYI TEMSİL EDEN ASLINDA KİŞİLERDİR

Özdemir, markayı temsil edenin aslından kişiler olduğunu belirterek sadece algıyı iyi yönetmenin yeterli olmadığını ve firmada çalışan her kişinin markayı en iyi şekilde temsil etmesinin önemli olduğunu vurguladı.

Dijital yönetiminin sadece sosyal medyada post paylaşmaktan ibaret olmadığına dikkat çeken Özdemir, içerik ve kurgu üretebilmek en önemlisi, o bakımdan bir video paylaşılırken bile her şeyine dikkat etmek gerekiyor. Biz de buna uygun bir şekilde çalışıyoruz.” ifadelerini kullandı.

Programı buradan dinleyebilirsiniz.