Etekteki Taşlar programına konuşan Dijital Pazarlama Uzmanı ve Networker Alişan Konyalı, kişilerin hedefleri ve planlamaları üzerine ST Endüstri Radyoda değerlendirmede bulundu.

Her türlü hayal ve hedefin erişilebilir olduğunu ancak sadece zaman konusunun önemli olduğunu söyleyen Konyalı, birçok kişinin en büyük probleminin ise içindeki potansiyelin farkında olmadığını dile getirdi.

“RAHATLIK ÇEMBERİNİN DIŞINA ÇIKILMALI”

Kişilerin potansiyelini keşfedip olabildiğinden çok daha fazlasını olabileceğini ve katı hedefler konulmasının bunda önemli bir pay olduğunu belirten Konyalı, “Her 10 yılda mutlaka bir kriz geliyor ve herkes bu kriz içerisinde kendine has mutlaka güzel fırsatlar ortaya çıkarıyor. Önümüzdeki 2-3 yılda da göreceğiz ki şu anda temelleri atılmış muazzam işler var olacak.” dedi.

Kişilerin kendilerini rahatlık çemberi dışına atarak hedeflerine ulaşmak için çalışmaları gerektiğini düşünen Konyalı, insanların motive ile birlikte hedeflerine ulaştıklarında aslında o hedefin nasıl kolay olduğunu gördüklerini belirtti.

Konyalı, “Her zirveye ulaştığınızda yeni zirveleri görüyorsunuz ve eskiden gözümüzde büyüttüğümüz kadar büyük bir hedef olmadığını görebiliyoruz.” dedi.

“HERKESİN KENDİNE AİT BİR GÜCÜ VAR”

Bir sonraki yıl için nasıl planlama yaptığı konusunda bilgiler veren Konyalı, “Yılı ilk önce 90 günlük periyotlarla 4’e bölüyorum. Daha sonra o 90 günü de haftalık periyotlar halinde ayırıyorum. Özellikle yazarak plan yapmak benim için daha doğru oluyor.  90 günün aslında çok sihirli bir yapısı var çünkü odaklı bir altı aylık çalışma sizi 5 yıl ileri atabilir. Ben bunu son iki yıldır yaşıyorum.” ifadesini kullandı.

Herkesin kendine has bir özel gücü olduğunu belirten Konyalı, insanların içerisindeki bu gücü fark edip planlar yaparak odaklanmaları halinde hedeflerine ulaşacaklarının altını çizdi.