SİLKAR ENDAŞ ONLINE DURUM İZLEME SİSTEMİNİ TANITTI SİLKAR ENDAŞ ONLINE DURUM İZLEME SİSTEMİNİ TANITTI

Method Resarch Company, Tüketici Satın Alma Alışkanlıkları Araştırma Raporu hazırladı. Rapora göre Türkiye’de ilk akla gelen ve en çok tercih edilen pompa marka Wilo olarak belirlendi. Hedef kitlenin yüzde 42’si Wilo’yu tercih etti. Ayrıca resmi kurumların yüzde 58’i Wilo’yu tavsiye edeceklerini açıklarken firmaların yüzde 67’sinin ve müteahhitlerin yüzde 51’i de tercihini Wilo’dan yana kullandı. Ürün kalitesi, bilinirliliği ve beğeni oranı da yüksek oldu. 

“TÜKETİCİ TALEPLERİ BİZE YOL GÖSTERİYOR”

Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Wilo Türkiye Pazarlama Müdürü Banu Kiper; “Method Resarch Company tarafından düzenlenen ve 304 kişinin katıldığı Tüketici Satın Alma Alışkanlıkları Araştırma Raporunda, Wilo’nun en çok tercih edilen marka olarak seçilmesinden dolayı mutluyuz. Ar-Ge tabanlı bir pompa firmasıyız. Bu sebeple tüketicilerin taleplerini itinayla dikkate alıyoruz. Bu talepler çalışmalarımızda bize yol gösteriyor. Ürün kalitesinin yanı sıra satış sonrası hizmetlerimiz, dijital çözümlerimiz ve geniş yetkili satış noktaları ve servis ağımız ile hep farkı ayrıcalıklarla sunmaya gayret gösterdik. Yapılan marka algı araştırmasından çıkan sonuç da bize, bu noktada doğru adımları attığımızı gösteriyor. Bu çalışmada aldığımız her bir olumsuz yorumu ders, her bir olumlu yorumu da daha iyisini yapmak üzere değerlendiriyoruz. 150 yıldır dünyada yakalanan başarının Türkiye’de de aynı istikrarda olduğunu görmekten gururluyuz” açıklamalarında bulundu.